|

نتایج جستجو :

  • در بخش دوم مقاله امبرائر به دو هواپیما این شرکت می‌پردازیم که نقش زیادی در توسعه و جهانی شدن این شرکت برزیلی داشتند.

  • تحقیقات گسترده نشان می‌دهد که عامل اصلی ایجاد حوادث و سوانح هوایی مرگبار در هواپیماها و هلیکوپترها در بخش عوامل انسانی می‌باشد .

  • هواپیمای Avro Tudor اگرچه با بلند پروازی بسیاری معرفی شد اما نتوانست بصورت طولانی مدت در خط تولید باقی بماند.

  • در بازار رقابتی سفرهای هوایی، هواپیماها با سرعت هر چه بیشتر در حال نوآوری بوده و طرح‌ها و امکانات جدیدی را در پاسخ به نیازهای بازار و خواسته‌های مشتریان ارائه می‌دهند. برخی از این نوآوری‌ها قرار است که پرواز را بیش از پیش مجلل سازند. البته برای آن‌هایی که می‌توانند از پس هزینه‌های آن برآیند.

  • شرکت امبرائر در سال 1969 در شهر سائو خوزه دوس کامپس در استان سائو پائولو برزیل بنیان گذاری شد و دفتر مرکزی این شرکت در این شهر قرار دارد. در حال حاضر امبرائر به مانند بویینگ، ایرباس و بمباردیر، یکی از چهار سازنده برتر هواپیماهای تجاری (غیر نظامی) در جهان به شمار می‌رود.

  • این روزها سرعت فناروی و تکنولوژی های جدید به حدی زیاد شده که تصویر آینده هرروز هیجان انگیزتر می شود. صنایع مختلفی درصدد استفاده ازاین تکنولوژی ها برای تسهیل روند خدمات خود هستند. صنعت هواپیمایی نیز برای بهبود کیفیت ارائه خدمات به مسافران قصد دارد از این فناوری‌ها استفاده کند که تحولی عظیم در صنعت حمل و نقل هوایی ایجاد خواهد کرد.

  • تاریخ هوانوردی به صورت رسمی از زمان نخستین پرواز بشر توسط برادران رایت در سال 1903 آغاز شد. از آن روز تا کنون بشر در تلاش بوده تا در دنیای پرواز پیشرفت کند. ساخت هواپیماهای عجیب، نخستین شرکت‌های هوایی جهان، قدیمی‌ترین فرودگاه‌های جهان و نوآوری‌های صنعت هوانوردی همه گویای این همه اشتیاق بشر به اوج گرفتن در آسمان هوانوردی است. بی‌تردید بهترین مکان…

  • رپتور یک جت جنگنده تاکتیکی رادارگریز تک خلبان است که می‌تواند در 24 ساعت شبانه روز و هر نوع شرایط آب و هوایی عازم ماموریت شود

  • جت لگ یا پرواز زدگی حالتی است که در آن به علت اختلاف ساعت مبدا و مقصد تنظیم خواب و فعالیت‌های بدن فرد پس از یک پرواز طولانی به هم می‌ریزد. در واقع این یک اتفاق کاملا طبیعی است اما با رعایت چند نکته ساده می‌توان از تشدید آن جلوگیری کرد.

  • یاماها برای نگهداری و پایش جنگل‌ها از یک هلیکوپتر بدون سرنشین رو نمایی کرد، این هلیکوپتر بدون نیاز به نیروی انسانی به دوربین‌ها و تجهیزاتی برای اندازه گیری بازتاب نور و توپوگرافی مجهز است.