|

صنعت هوایی ایران تحت شدیدترین تحریم‌های تاریخ قرار دارد

صنعت هوایی ایران تحت شدیدترین تحریم‌های تاریخ قرار دارد

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: چهل سال است که دشمن با تمام توان صنعت هوایی ایران را تحریم کرده است تا به کشور و مردم ایران آسیب بزند.

محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین افتتاحیه نمایشگاه صنعت هوایی پیام گفت: فرصت مناسبی است که بخش هوایی دستاوردهای خود را در معرض بازدید عموم قرار دهیم.

 

وی بیان داشت: چهل سال است که صنعت هوایی ایران در شدیدترین شرایط تحریمی به سر می‌برد، اما با وجود همین فشارهایی همچنان تلاش می‌شود با نهایت دقت و با بهترین کیفیت ممکن کارها را پیش ببریم.

 

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به دشمن تلاش می‌کند با تحریم صنعت هوایی، جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و در چنین فضایی شاهد هستیم که جوانان و نخبگان توانمند با قدرت کارها را پیش می‌برند.

 

وی تاکید کرد: شاهد هستیم که ناظران بین‌المللی با اذعان بر پیشرفت‌های جوانان و نخبگان ایرانی، پیشرفت‌های ایران در صنعت هوایی را نمیتوان انکار کرد.

 

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تا امروز بیش از ۲ هزار قطعه تولید کرده است و تلاش می‌کند با بهترین کیفیت ممکن به مردم عزیز کشور، ارائه خدمت کند.

 

وی در پایان ضمن دعوت از تمامی مردم برای حضور در نمایشگاه صنعت هوایی پیام، عنوان داشت: امیدوار هستیم تمامی مردم و فعالان دانشگاهی با حضور در این نمایشگاه، از دستاوردهای جوانان کشورمان بازدید کنند.

 

چهل هزار بازدید کننده از نمایشگاه صنعت هوایی پیام بازدید خواهند کرد

 

اکبر قنبرپور مدیرعامل فرودگاه‌ بین‌المللی پیام در آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام ضمن ارائه گزارشی گفت: نمایشگاه صنعت هوایی پیام در ۴ روز از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: بیش از ۱۲۰ شرکت فعال در حوزه هوانوردی و صنعت هوایی در این نمایشگاه حضور دارند که نیمی از آنها را شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل می‌دهند.

 

مدیرعامل فرودگاه‌ بین‌المللی پیام تاکید کرد: در این نمایشگاه در فضای باز نیز چندین شرکت حضور دارند و نمایش‌های هوایی را روزانه در ساعات مختلف انجام می‌دهند.

 

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۴۰ هزار نفر با حضور در فرودگاه پیام از این نمایشگاه دیدار خواهند داشت.

 

قنبرپور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست‌اندرکاران حاضر در اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام، بیان داشت: با همت تمامی دست‌اندرکاران و حضور شرکت‌های فعال و سرمایه‌گذاران، هر دو سال یکبار این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر