|

رونمایی از لباس تیم فوتسال سندرم داون با حمایت شرکت‌های تاو آویژه پارس و اینکال

رونمایی از لباس تیم فوتسال سندرم داون با حمایت شرکت‌های تاو آویژه پارس و اینکال

در مراسمی باشکوه با حضور مدیران عامل شرکت‌های تاو آویژه پارس و اینکال، کانون خیریه سندرم داون ایران و جمعی از مسئولین و ورزشکاران، لباس تیم فوتسال سندرم داون رونمایی شد. این مراسم در سالن تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار گردید.

به گزارش کن نیوز؛ عباسی، مدیر عامل شرکت اینکال، در سخنرانی خود اظهار داشت: تاکنون حدود ۴۰۰ نفر از سراسر ایران برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و ما امیدواریم که این تعداد در روزهای آینده افزایش یابد.

مجید باقری، مدیر عامل شرکت تاو آویژه پارس، در ادامه این مراسم خطاب به اعضای تیم فوتسال سندرم داون قول داد که در صورت رسیدن این تیم به مرحله فینال، یک اردوی دو روزه کیش به عنوان هدیه به بازیکنان و مربیان اهدا خواهد شد.سندرم داون

رئیس کانون خیریه سندرم داون، سرکار خانم بنیادی، ضمن تشکر از حامیان این تیم، گفت: "در طی چند سال اخیر، تیم‌های ورزشی کانون در مسابقات جهانی مختلف شرکت کرده و مقام‌های قهرمانی را کسب نموده‌اند." ایشان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه "سندرم داون یک بیماری نیست، بلکه یک تفاوت است،" خواستار توجه بیشتر جامعه به ورزشکاران دارای این تفاوت ژنتیکی شد.

سندرم داون

این مراسم با شور و اشتیاق کم‌نظیری از سوی ورزشکاران، مربیان و حامیان تیم فوتسال سندرم داون همراه بود. حاضران در این مراسم ابراز امیدواری کردند که این تیم بتواند با درخشش در مسابقات پیش رو، پرچم ایران را در عرصه‌های بین‌المللی به اهتزاز درآورد.

سندرم داون

ارسال نظر