سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به تشریح آمارها پرداخته است.
هواپیمایی سپهران با ثبت آمار میانگین تاخیر تنها ۶ دقیقه، رکوردی جدید را در بین شرکت های هوایی ایران در نوروز امسال ثبت کرد.
روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش با صدور اطلاعیهای در خصوص یک خبر توضیحاتی را ارائه کرد.
پرواز شماره ۷۱۲۴ شرکت هواپیمایی «کیش ایر» که جزیره کیش را به مقصد تهران ترک کرده بود، دقایقی پس از پرواز به فرودگاه مبدا بازگشت.
شرکت هواپیمایی آتا در ایام نوروز سال جاری و در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۰ فروردین، با انجام ۸۰۳ پرواز و جابجایی ۱۲۴۹۶۸ مسافر، رتبه نخست پروازهای نوروزی سال ۱۴۰۳ را در اختیار گرفت. گفتنی است این شرکت هواپیمایی سال گذشته نیز رتبه نخست خدمترسانی به مسافران نوروزی و اربعین حسینی را کسب کرده بود.
پرواز شماره ۶۶۳۹ شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز تهران را به مقصد نجف ترک کند، به دلیل بروز نقص فنی هنوز انجام نشده است.
پرواز ۷۱۸ ایران ایر که قرار بود روز گذشته مسافران را از استانبول به تهران منتقل کند، با ۷ ساعت تاخیر مواجه شد.
خلبان سهیل قیاسی، مدیرعامل هواپیمایی آتا، در ادامه بازدیدهای نوروزی خود، امروز نیز از روند خدماترسانی، امور فنی و عملیاتی این شرکت هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد تهران بازدید حضوری به عمل آورد.
با حکم کاپیتان عادل نورعلی، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین ، صابر نوروزی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت هواپیمایی کاسپین منصوب گردید.
با حکم عادل نورعلی، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین؛ آقای امیرحسین فتوره چی به عنوان معاون منابع انسانی و پشتیبانی این شرکت منصوب شد.