|

توضیحات شرکت هواپیمایی کیش ایر در خصوص یک خبر

توضیحات شرکت هواپیمایی کیش ایر در خصوص یک خبر

روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص یک خبر توضیحاتی را ارائه کرد.

هواپیمایی کیش ضمن عذرخواهی از مسافرین پرواز شماره ۷۱۲۴ در مسیر جزیره - کیش تهران مورخ ۱۴۰۳/۱/۱۳ به اطلاع می‌رساند که این پرواز طبق زمانبندی، فرودگاه بین المللی کیش را به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران ترک می‌کند.

 پس از پرواز، خلبان متوجه بروز یک اشکال فنی جزئی شده و با توجه به وجود امکانات و هواپیمای پشتیبان آماده به پرواز در فرودگاه کیش، جهت بررسی به جزیره کیش باز می گردد.

پس از فرود هواپیما؛ همکاران واحد مهندسی و تعمیرات بررسی و رفع ایراد را آغاز نمودند لیکن در جهت تکریم مسافرین معزز، هماهنگی ها جهت تعویض هواپیما و ادامه پرواز در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد و مسافرین در اسرع وقت با هواپیمای جایگزین عازم تهران شدند.

 شرکت هواپیمایی کیش از صبر، شکیبایی و همکاری مسافرین محترم جهت انجام پرواز هر چه ایمن تر تشکر و قدردانی نموده و یادآور می شود در این رویداد، مدیران و کارکنان شرکت در همان لحظات اولیه با مدیریت شرایط پیش آمده، در راستای رفع مشکل مذکور و برقراری پرواز جایگزین اقدام نمودند. لازم به ذکر است؛ همواره  حفظ ایمنی و صیانت از حقوق مسافرین‌، سر لوحه خدمات شرکت هواپیمایی کیش بوده و خواهد بود.

ارسال نظر