|

روابط عمیق میان امارات و عربستان:

خطوط هوایی اتحاد به اولین شرکت هواپیمایی خارجی که به ترمینال جدید فرودگاه جده پرواز داشت تبدیل شد

خطوط هوایی اتحاد به اولین شرکت هواپیمایی خارجی که به ترمینال جدید فرودگاه جده پرواز داشت تبدیل شد

خطوط هوایی اتحاد، با یک برخورد و خوش‌آمدگویی خوب در ترمینال جدید جده رو به رو شد. افتتاحیه این ترمینال توسط دریم‌لاینر امارات متحده عربی انجام شد.

افتتاحیه بسیار با شکوه و با مراسم ربان‌بری همراه بود. در این مراسم افرادی چون مشاور عمومی امارات متحده عربی، مدیر عامل خطوط هوایی اتحاد، رییس ترمینال اول و ... حضور داشتند.

مدیر عامل اصلی گروه هوانوردی اتحاد، رابین کامارک، از این خوش‌آمدگویی گرم ابراز خوش‌حالی کرد و این تعهد کاری را به بازار صعودی نسبت داد که منجر به ایجاد روابط عمیق میان امارات متحده عربی و عربستان صعودی خواهد شد. او در ادامه مدعی بود که تا زمانی که خطوط هوایی اتحاد و خطوط هوایی عربستان روابط خود را گسترش می‌دهند، این ترمینال جدید تلاش خواهد کرد که خدمات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد. 

پروازهای خطوط هوایی اتحاد به جده، از تاریخ ۱۸ نوامبر روز دوشنبه، از فرودگاه بین‌المللی عبد‌العزیز به این ترمینال جدید منقل خواهد شد.

خطوط هوایی ابوظبی، از دسامبر ۲۰۰۴ مشغول خدمت به عربستان صعودی بوده است و در حال حاضر در حال جشن گرفتن ۱۵ سالگی پرواز خود به قلمرو پادشاهی است. امروزه اتحاد هفتگی۸۴ پرواز مسافربری به ریاض، جده، مدینه، دمام با هواپیماهای A320, A330, B777 و B787 انجام می‌دهد.

ارسال نظر