|

لاتام ایرلاینز اعلام کرد:

لغو پروازهای آرژانتین تا اطلاع ثانوی

لغو پروازهای آرژانتین تا اطلاع ثانوی

لاتام ایرلاینز بعنوان یکی از بزرگترین ایرلاین‌های آمریکای جنوبی از تعلیق تمامی پروازها و فعالیتهای خود تا اطلاع ثانوی خبر داد.

لاتام ایرلاینز (LATAM Airlines) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی فعال و مستقر در منطقه آمریکای لاتین به شمار می رود و زیرمجموعه های آن در کشورهای شیلی، آرژانتین، برزیل، کلمبیا، اکوادور، پاراگوئه و پرو فعالیت می کنند. 

لاتام ایرلاینز در آرژانتین به تازگی با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرده است که تحت تاثیر شیوع گسترده و پاندمی کرونا مجدداً تصمیم گرفته که تمامی فعالیت‌ها و پروازهای مسافربری و باری خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق در بیاورد.

این شرکت با اعلام این خبر، تصمیم جدید خود را یک اقدام پیشگیرانه و ضروری برای مبارزه با شیوع بیشتر ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در آرژانتین و سایر کشورهای جهان و همچنین قطع زنجیره انتقال و انتشار بیماری کووید ۱۹ دانسته و اعلام کرده است. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت هواپیمایی همچنین آمده است: تصمیم گیری درخصوص بازگشت یا لغو مجدد پروازها، در شرایط حساس و بحرانی کنونی برای تمامی ایرلاین های بحران زده در زمان پاندمی کرونا بسیار سخت و دشوار است ولی با وجود تمامی مشکلات مالی شدید و خطر فروپاشی و ورشکستگی که تمامی ایرلاین های جهان را تهدید می کند، همچنان حفظ سلامت و بهداشت جامعه در اولویت نخست قرار خواهد گرفت.

منبع: simpleflying

ارسال نظر