|

بازگشایی حریم هوایی لبنان، اردن و سرزمین‌های اشغالی پس از پاسخ ایران

بازگشایی حریم هوایی لبنان، اردن و سرزمین‌های اشغالی پس از پاسخ ایران

لبنان، اردن و رژیم صهیونیستی از بازگشایی حریم هوایی خود بر روی پروازهای داخلی و خارجی به دنبال پاسخ ایران به حمله این رژیم به کنسولگری این کشور در دمشق خبر دادند.

به گزارش کن نیوز؛ لبنان اعلام کرد که فرودگاه بیروت پس از بسته شدن حریم هوایی این کشور در پی پاسخ ایران به رژیم اسرائیل، صبح امروز ( یکشنبه ) فعالیت خود را از سر گرفت.

تلویزیون اردن نیز از بازگشایی حریم هوایی این کشور بر روی پروازها خبر داد و به نقل از سازمان هواپیمایی اردن افزود که حریم هوایی بازگشایی شده و اوضاع به حالت عادی بازگشته است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز از بازگشایی حریم هوایی سرزمین های اشغالی فلسطین بر روی پروازها خبر داد و اضافه کرد که فرودگاه «بن گوریون» فعالیت خود را از سر گرفت.

در همین حال، سازمان هواپیمایی عراق هم خبر داد که حریم هوایی این کشور بر روی پروازها گشوده شده است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر