ضعف خدمات در پرواز فرست کلاس ایر ایندیا
اخیراً ویدیویی در شبکههای اجتماعی منتشر شده که تجربه یکی از مسافران در کابین فرست کلاس پرواز Air India از شیکاگو به دهلی را به تصویر میکشد — سفری ۱۵ ساعته که به گفته او، «بدترین تجربه فرست کلاس عمرش» بوده است.
کن نیوز| در این ویدیو، کابین بهطور قابلتوجهی فرسوده، کثیف و دارای تجهیزات شکسته نشان داده میشود. از حولههای سرد و هدفونهای کپکزده گرفته تا سیستم سرگرمی از کار افتاده در تمام طول پرواز.
به گزارش کن نیوز؛ مسافر گزارش داده که بخشی از اقلام منوی غذا در دسترس نبوده و خدمات کلی «بهمراتب پایینتر از استانداردهای خطوط هوایی بینالمللی» بوده است. تنها نکته مثبت از نظر او، سوپ سرو شده در وعده غذایی بوده.
این پرواز بدون اینترنت وایفای انجام شده و سیستم سرگرمی پس از چندین بار تلاش خدمه، همچنان از کار افتاده باقی مانده است.
در حالیکه ایر ایندیا در حال برنامهریزی برای نوسازی ناوگان و ارتقای تجربه پروازهای طولانیمدت خود است، انتشار این ویدیو بار دیگر انتقادها نسبت به وضعیت فعلی خدمات این شرکت را افزایش داده است.
ارسال نظر