|

یکی از خلاقانه‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی در آسمان!

یکی از خلاقانه‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی در آسمان!

بر اساس آمار، بیش از ۸۰٪ از عکس‌هایی که مسافران از هواپیما می‌گیرند، تصویری از بال هواپیما در آسمان است. شرکت هواپیمایی مکزیکی Volaris با استفاده از همین عادت رایج، یکی از هوشمندانه‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی صنعت هوانوردی را راه‌اندازی کرد.

 کن نیوز | در این طرح، شماره ثبت روی بال هواپیما به یک «کد تخفیف» تبدیل شد. مسافران تنها با وارد کردن این کد در سایت اختصاصی شرکت، تخفیف پرواز دریافت می‌کردند.

به گزارش کن نیوز؛ طولی نکشید که کاربران با اشتراک‌گذاری عکس بال هواپیما در شبکه‌های اجتماعی، موجی از پست‌ها و تعاملات ایجاد کردند — حتی با شماره هواپیماهای رقیب!

 نتیجه؟ رشد چشمگیر ترافیک آنلاین، فروش بلیت و هزاران پست وایرال بدون هزینه تبلیغاتی.

یک نمونه بی‌نظیر از بازاریابی هوشمند در دنیای هوانوردی.

 

ارسال نظر