|

صدور 19 هزار و 687 مجوز پرواز نوروزی داخلی و خارجی تاکنون

صدور 19 هزار و 687 مجوز پرواز نوروزی داخلی و خارجی تاکنون

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور 19 هزار و 687 مجوز پرواز برنامه ای و فوق العاده برای نوروز سال 98 تاکنون خبرداد.

رضا جعفرزاده با بیان اینکه ایام پیک پرواز نوروزی امسال از 25 اسفندماه 97 آغاز و تا 17 فروردین 98 ادامه دارد افزود: برای انجام سفرهای هوایی در نوروز امسال سازمان هواپیمایی کشوری مجوز 19 هزار و 687 پرواز فوق العاده برنامه ای برای مسیرهای داخلی وخارجی صادر کرده است.

وی افزود: در مسیرهای بین المللی برای شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی 5048 مجوز و در مسیرهای داخلی 14639 پرواز صادر شده است.

جعفرزاده تصریح کرد: برای اینکه بتوان بلیت هواپیمای بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان سفرهای بخش هوایی قرار گیرد تا به امروز 861 پرواز فوق العاده داخلی وخارجی صادر شده است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است جهت انجام پروازهای فوق العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شرکت ها، براساس درخواست شرکت های هواپیمایی مجوز پرواز در مسیرهای زیارتی و سیاحتی صادر کند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از این تعداد پرواز فوق العاده برای مسیرهای بین المللی 395 مجوز برای شرکت های هواپیمایی داخلی و 112 مجوز پرواز برای شرکت های خارجی و همچنین در مسیرهای داخلی 354 مجوز برای شرکت های هواپیمایی داخلی صادر شده است.

وی همچنین افزود: مسافران می توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیت هواپیما ابتدا به شرکت مربوطه تماس گرفته و یا از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی https://www.cao.ir ، شکایت خود را ارسال نمایند.

منبع: سازمان هواپیمایی کشوری

ارسال نظر