|

مدیر فرودگاه خرم‌آباد می‌گوید:

جشنواره ورزش‌های هوانوردی عمومی و گردشگری چه زمانی برگزار می‌شود؟

جشنواره ورزش‌های هوانوردی عمومی و گردشگری چه زمانی برگزار می‌شود؟

مدیر فرودگاه خرم‌آباد می‌گوید: نقشی در به تعویق افتادن جشنواره ورزش‌های هوانوردی عمومی و گردشگری نداشته‌ایم.

علی کاملی خاطرنشان کرد: با افتتاح رسمی پایگاه هوانوردی عمومی فرودگاه خرم‌آباد قرار بود جشنواره ورزش‌های هوانوردی عمومی و گردشگری از ۲۸ تا ۳۰ مرداد امسال در این فرودگاه برگزار شود اما با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز خرم‌آباد زمان برگزاری جشنواره تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط در بحث کرونا به تعویق افتاد.

وی تصریح کرد: البته این تصمیم با صلاح‌دید ستاد مدیریت بیماری کرونای استان بوده و ما نقشی در آن نداشتیم.

کاملی در پاسخ به پرسشی که اگر ستاد مدیریت بیماری کرونای لرستان تشخیص دهد این جشنواره برگزار شود آیا زیرساخت‌های لازم فراهم است؟ گفت: به سهم خودمان همه شرایط را در فرودگاه خرم‌آباد برای برگزاری این جشنواره فراهم کرده‌ایم و مشکل خاصی وجود ندارد.

 مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: خوشبختانه دستگاه‌های مختلف هم پای کار بودند و در مجموع شرایط برای برگزاری جشنواره مهیا بود اما کرونا باعث به تعویق افتادن زمان آن شد.

وی یادآور شد: از اواسط تیر ماه ثبت‌نام اینترنتی برای حضور در جشنواره از طریق سایت فرودگاه خرم‌آباد میسر شد و تعداد ثبت‌نام شده‌ها با توجه به شیوع کرونا می‌توان گفت که خوب بود.

کاملی با اشاره به ظرفیت‌های زیاد گردشگری لرستان در خصوص اهداف این جشنواره گفت: مهمترین هدف ما از برگزاری جشنواره؛ رونق گردشگری، افزایش اشتغال و جذب سرمایه‌گذار در بخش صنعت هوانوردی عمومی است.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: برنامه‌های زیادی برای استفاده از پایگاه هوانوردی عمومی داریم و به‌دنبال اجرای آنها هستیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر