|

برخورد با ۱۸ شرکت هواپیمایی در پرواز‌های نوروزی امسال

برخورد با ۱۸ شرکت هواپیمایی در پرواز‌های نوروزی امسال

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: با توجه به نظارت‌هایی که داشته‌ایم با ۱۸ آژانس و شرکت هواپیمایی در پرواز‌های نوروزی برخورد جدی داشته‌ایم.

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در نوروز امسال با تمامی آژانس‌ها و شرکت های هواپیمایی متخلف برخورد داشته‌ایم گفت: با توجه به بازرسی های که به صورت مستمر و روزانه داشته ایم میزان تخلفات و شکایات در پروازهای نوروزی امسال کاهش داشته است.

 

به گفته وی، با وجود آنکه میزان پروازها رشد داشته است اما میزان تخلفات و همچنین میزان تاخیرها پروازی به شکل چشم گیری کاهش داشته است و همین امر خود باعث شد که بتوانیم پروازهای خارجی و پروازهای داخلی را با کمترین تاخیر انجام دهیم.

 

محمدی بخش اظهار کرد: امسال بخش عمده ای از تاخیر‌ها به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی بود به طوری که در ۱۰ روز اول امسال به دلیل شرایط جوی تاخیرهای زیادی رخ داد.

 

وی با بیان اینکه در ایام نوروز ٩٠ درصد فرودگاه‌های کشور زیر بار ترافیک بودند گفت: در میزان پروازها ٧ درصد رشد داشتیم.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تصمیم گیری‌ها برای تعیین قیمت جدید بلیت هواپیما گفت: درباره قیمت بلیت رای دیوان عدالت اداری مبنای تصمیم گیری خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستیم و برای سال ١۴٠٣ قیمت‌ها تعیین شده که اگر تصویب شد اعلام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر