چرا چمدانهای مسافران "ترکیشایر" به دستشان نرسید؟

سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به "کننیوز": تا هفته آینده مشکل چمدانها حل میشود
به گزارش کن نیوز؛ طبق اخبار رسیده، در برخی پروازهای اخیر ترکیش ایرلاینز، بار چمدانهای مسافران به دلیل آنچه که شلوغی بیش از حد فرودگاه و تعداد بالای پروازها عنوان شده، به مسافران در تایم مقرر تحویل داده نمیشود و به آنها اعلام شده که با تاخیر چند روزه به ایران ارسال خواهد شد.
این موضوع آذر ماه سال گذشته هم اتفاق افتاده بود و مسافران هواپیمایی ترکیش از تاخیر یا عدم تحویل چمدانهایشان به سازمان هواپیمایی کشور شکایت کرده بودند.
در این راستا، مهدی رمضانی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتوگو با "کننیوز" پاسخ به پرسشی مبنی بر اقدام این سازمان برای حل مشکل پیشآمده برای مسافران ترکیش ایر اعلام کرد: در این خصوص، جلسهای با مسوولان شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، برگزار و مقرر شد تا هفته آینده مشکل چمدان هواپیمای مسافران برطرف شود.
به گفته این مسوول سازمان هواپیمایی کشوری، مشکل پیش آمده در این باره به این دلیل است که در گذشته، اغلب پروازهای ترکیش ایرلاینز به ایران با هواپیماهای پهن پیکر انجام شد اما با توجه به شرایط کشور، اکنون هواپیماهای دیگری جایگزین پروازهای ترکیش به ایران شده اما تا هفته آینده، این مشکل حل خواهد شد و به روال گذشته باز خواهد گشت.
گفتنی است، طبق حقوق مسافر باید تمامی چمدان های مسافران به ویژه در پروازهای داخلی و خارجی همزمان با پرواز مسافر به دست آنها برسد و در صورت عدم امکان آن از پیش به مسافران اعلام شود.
ارسال نظر