|

بر اساس ۱/۸ میلیون رای، شاخص رضایت از "مهرآباد" بالا رفت

بر اساس ۱/۸ میلیون رای، شاخص رضایت از "مهرآباد" بالا رفت

آن طور که سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گزارش داده، فرودگاه مهرآباد در شش ماه نخست امسال، در میان بهترین فرودگاه‌های کشور از نظر کیفیت خدمات و میزان رضایت مسافران قرار گرفته است.

کن نیوز |دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده که این ارزیابی، با ۳۴ شاخص کلیدی منطبق با استانداردهای بین‌المللی با یک میلیون ۸۰۰ رای انجام شده و هدف آن ارتقای مستمر کیفیت خدمات و رضایت مسافران است.

به گزارش کن نیوز؛ شاخص رضایت مسافران از خدمات این فرودگاه، رشد ۴/۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، در حوزه‌هایی چون امکانات رفاهی سالن‌ها، اطلاع‌رسانی، پذیرش مسافر و بار، اقدامات امنیتی و خدمات خانواده‌محور داشته است.

ارسال نظر