|

بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آشیانه هواپیمایی آتا در تبریز

بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آشیانه هواپیمایی آتا در تبریز

خلبان محمد محمدی‌‌‌بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همراه مهندس شاکر مدیر کل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی این سازمان، از بخش‌‌‌های مختلف  آشیانه شهریار نظیر انبارهای قطعات فنی و کارگاه‌های فعال بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند توسعه، توانمندی‌‌‌ها و پتانسیل این هواپیمایی در حوزه نگه داری و تعمیرات قرار گرفت.

 در این بازدید مهندس محمد رضا زنوزی مطلق مالک هواپیمایی آتا، خلبان سهیل قیاسی مدیرعامل این هواپیمایی و دکتر آذری مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی، مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری را همراهی می‌کردند. 

 خلبان سهیل قیاسی مدیرعامل هواپیمایی آتا با تقدیر از حمایت همه جانبه مالک هواپیمایی آتا جهت پیشبرد اهداف این هواپیمایی گفت:

آقای مهندس محمدرضا زنوزی مطلق همواره با نگاه پدرانه خود از هیچ کوششی برای پیشرفت و توسعه هواپیمایی آتا دریغ نکرده و حامی کارکنان این هواپیمایی بوده است.

خلبان قیاسی در ادامه یادآور شد: آشیانه شهریار یکی از برترین آشیانه‌های تعمیراتی در کشور بوده و توانایی انجام اقدامات مهم نظیر چک های تخصصی بر روی تایپ های مختلف هواپیماها به دست توانمند متخصصین نگهداری و تعمیرات هواپیمایی آتا وجود دارد.

مدیرعامل هواپیمایی آتا همچنین از برنامه شرکت برای افزایش ناوگان خبرداده و افزود:

طبق برنامه هیئت مدیره با خرید چند فروند هواپیمای جدید شاهد افزایش کمی و کیفی خدمات پروازی آتا خواهیم بود.

مالک هواپیمایی آتا نیز با تقدیر از حمایت های خلبان محمدی بخش از شرکت های خصوصی هواپیمایی در کشور اظهار داشت:

به جرات می‌توان گفت در صورت حمایت از بخش خصوصی در صنعت هوانوردی، توان رقابت با شرکت‌های هواپیمایی موفق در منطقه و آسیا را خواهیم داشت.

مهندس محمدرضا زنوزی مطلق همچنین با اشاره به چشم‌انداز شرکت جهت خرید هواپیماهای جدید گفت: 

علی رغم مشکلات موجود در صنعت هوانوردی، در ماه های آینده اخبار خوبی از هواپیمایی آتا خواهید شنید و این هواپیمایی در تلاش است سهم مهمی از خدمت به ملت ایران در صنعت هوانوردی کشور را به خود اختصاص دهد.

در ادامه مراسم رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده در آشیانه شهریار اظهار داشت: 

 امروز با درایت نیروی انسانی متخصص در بدنه صنعت هوانوردی، شاهد اتفاقات مبارک و مهمی در این صنعت هستیم و با تعامل و همکاری صورت گرفته  با شرکت های دانش بنیان، روز به روز به سمت پیشرفت و خودکفایی بیشتر در حال حرکت هستیم.

رئیس سازمان هواپیمایی در بخش دیگری از سخنان خود به توانایی کشور در تولید هواپیما اشاره کرده و افزود:

 امروز با جرات می‌توانیم بگوییم جوانان متخصص این کشور توانایی ساخت هواپیما را دارند و اخیرا یک گروه متخصص هوانوردی خارجی در بازدید از کارگاه های ساخت هواپیما در کشور از امکانات و فناوری این دانش در کشور تمجید کرده و شگفت زده شدند.

در پایان مراسم خلبان محمدی بخش و هیئت همراه پس از دیدار با کارکنان هواپیمایی آتا در آشیانه شهریار برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

IMG_20230201_132014

 

ارسال نظر