|

تودیعه و معارفه فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی

تودیعه و معارفه فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی

در مراسمی از زحمات ارسلان محمدپور فرمانده سابق یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان تقدیر و تشکر و داود حاجی‌آبادی به عنوان فرمانده یگان هواپیمایی استان کرمان منصوب شد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان در محل فرودگاه استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، در این مراسم از زحمات ارسلان محمدپور فرمانده سابق یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان تقدیر و تشکر و داود حاجی‌آبادی به عنوان فرمانده یگان هواپیمایی استان کرمان منصوب شد.

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های برادر عزیز محمدپور به جهت تلاش‌ها و هماهنگی‌هایی که در بخش‌های مختلف انجام داده‌اند تشکر می‌کنیم.

وی گفت: امیدواریم فرمانده جدید در کارشان موفق باشند، زیرا رده‌های سپاه در استان هماهنگی‌های لازم را با مدیریت جدید یگان خواهند داشت.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: از زحمات مدیریت، پلیس، حراست و مجموعه‌های دیگر فرودگاه که شاهد هماهنگی آنها هستیم تشکر می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نقش خانواده‌ها در موفقیت فرماندهان یگان عنوان داشت: پشت هر مرد موفقی همواره یک زن موفق قرار دارد که تمامی کمی و کاستی‌ها را تحمل کرده‌اند و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی موفق باشند.

همچنین قاسمی معاون هماهنگ کننده یگان حفاظت فرودگاه‌های کشور ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: همه اذعان دارند کار تشکیلاتی فرودگاه مانند یک ساعت است و سه قطبی که در فرودگاه قرار دارد همانند یک ساعت هستند که باید در کنار یکدیگر فعالیت کنند. این همکاری سبب می‌شود تا این چرخش دنده‌ها کار را به خوبی پیش ببرند.

قاسمی خاطر نشان کرد:  همه ما آمده‌ایم تا آسایش را برای مردم فراهم کنیم و از زحمات شبانه‌روزی ارسلان محمدپور تشکر می‌کنیم و سرهنگ داوود حاجی‌آبادی که دارای تجربه بالا در فرودگاه است را منصوب می‌کنیم.

در ادامه، قاسم‌زاده مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان افزود: امیدواریم محیط کاری را طوری تعریف کنیم که ایجاد وحدت و رضایت‌مندی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود، چرا که مردم ولی‌نعمتان نظام هستند. اگر مردم رنجشی از ما داشته باشند برای ما مشکل و گران‌سنگ است.

ارسال نظر