|

عباس محمدی اظهار داشت:

مدیرکل فرودگاه‌ های استان یزد از نصب و راه اندازی دو دستگاه دوربین حرارتی جدید در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد خبر داد.

مدیرکل فرودگاه‌ های استان یزد از نصب و راه اندازی دو دستگاه دوربین حرارتی جدید در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد خبر داد.

عباس محمدی اظهار داشت: با هدف کنترل ورودی ها و خروجی ها از فرودگاه بین المللی یزد، 2 دوربین حرارتی در ترمینال مسافری این فرودگاه نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: این دوربین ها توسط شرکت های داخلی، بومی سازی شده اند و نسبت به تغییر دمای بدن افراد  واکنش نشان می دهد.

 محمدی عدم معطلی مسافران و دقت بالا را از ویژگی‌های این دوربین‌های حرارتی نام برد و خاطرنشان کرد: دوربین‌های حرارتی نصب‌شده با سرعت و دقت بسیار بالا قادر است تا دمای بدن افراد را اندازه‌گیری و نمایش دهد تا مسافران مشکوک به بیماری ویروسی کرونا مورد آزمایش‌های دقیق‌تری قرار بگیرند.

مدیرکل فرودگاه های استان  با تشریح اقدامات اداره کل فرودگاه‌های استان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا نیز گفت: اجباری کردن استفاده از ماسک در تمام اماکن فرودگاهی برای مسافران و کارکنان، اطلاع رسانی منظم و مداوم رعایت پروتکل ها توسط همکاران اطلاعات پرواز و همچنین ضدعفونی بار ورودی مسافران، اطلاع رسانی های محیطی از طریق نمایشگرها و نصب استیکرهای فاصله گذاری اجتماعی برای صف گیت ها و گندزدایی و سم زدایی روزانه ترمینال مسافری از جمله اقدامات انجام شده در این راستا هستند.

 وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش خدمتگزاران مردم در فرودگاه بین المللی یزد فراهم کردن ایمنی کامل مسافران ورودی و خروجی و پرسنل فرودگاه و همچنین استفاده از تمام ظرفیت ها برای مبارزه با ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه آن می باشد.

ارسال نظر