|

مدیر فرودگاه اراک گفت:

بهسازی فرودگاه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است

بهسازی فرودگاه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است

مدیر فرودگاه اراک گفت: فعالیت‌های عمرانی-توسعه‌ای فرودگاه اراک در حال پیگیری بوده به طوری که بهسازی فرودگاه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

رحیم حسینی‌نسب  در اراک، با توجه به تأثیرات ویروس کرونا بر وضعیت پروازها اظهار کرد: با توجه اولویت‌های سفرهای کاری، زیارتی و سیاحتی در فرودگاه اراک در حال حاضر مقاصد زیارتی به سبب شیوع بیماری کرونا محدودیت داشته و انجام نمی‌شود.

وی بیان کرد: براساس آمارها ظرفیت پروازهای کاری از ۹۰ درصد به حدود ۷۰-۸۰ درصد کاهش یافته اما این پروازها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: خوشبختانه مشکلات عملیاتی فرودگاه از جمله هندلینگ حل شده و پروازهای آموزشی و خدماتی ویژه پلیس و اورژانس در حال انجام است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه کرونا بر صنعت گردشگری تاثیر بسیار سنگینی گذاشته، گفت: آسیب به صنعت گردشگری تمام حوزه‌ها از جمله حمل و نقل را زمین‌گیر کرده و در همین راستا باید حمایت‌های دولت افزایش یابد.
وی عنوان کرد: با توجه به کاهش سفرها، درآمد شرکت فرودگاه‌ اراک دچار مشکل شده و اقدامات کاهش هزینه‌های غیرضروری در دستور کار جدی قرار دارد.

مدیر فرودگاه اراک تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی-توسعه‌ای فرودگاه اراک در حال پیگیری بوده به طوری که بهسازی فرودگاه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.
حسینی‌نسب ادامه داد: غربالگری، ضدعفونی هواپیما و الزام استفاده از ماسک در تمام پروازها انجام می‌شود تا مسافران با اطمینان خاطر سفر کرده و از خدمات فرودگاه بهره‌مند شوند.

منبع: فارس

ارسال نظر