|

مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی

صنعت هوایی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، زمره حوزه های موفق بوده است

صنعت هوایی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، زمره حوزه های موفق بوده است

حسن خوشخو گفت: لغو محدودیت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها از ابتدای آذر ماه آغاز می شود و صنعت هوایی کشور تا پایان آبان به روال سابق خود را موظف به رعایت شیوه نامه ها و مصوبه ستاد ملی کرونا می داند.

«حسن خوشخو» مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی در برنامه «نمودار» درباره ظرفیت هواپیماها و خطوط هواپیمایی کشور گفت: پس از شیوع ویروس کرونا، سازمان هواپیمایی کشور هم راستا با ستاد ملی کرونا و سیاست های کلی سلامت کشور اقدامات لازم را در این حوزه انجام داد.

خوشخو با بیان اینکه طبق گفته مسئولان وزارت بهداشت، صنعت هوایی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، زمره حوزه های موفق بوده است، افزود: سازمان هواپیمایی کشور به عنوان نمایندگان دولت همچنان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجه دارد. 

مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی در بخش دیگر صحبت هایش به مقوله ایمنی پرواز و سلامت مسافران اشاره کرد و گفت: در سازمان هواپیمایی کشور علاوه بر ایمنی پرواز، سلامت مسافران و شهروندان نیز جزو برنامه ها و اولویت هاست و صنعت هوایی بر این دو مقوله نظارت لازم دارد.  

خوشخو بخش دیگر صحبت هایش با تاکید بر اینکه لزوم استفاده از ماسک در صنعت نوردی همواره مورد تایید بوده است گفت: لغو محدودیت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها از ابتدای آذر ماه آغاز می شود و صنعت هوایی کشور تا پایان آبان همچنان به روال خود را موظف به رعایت شیوه نامه ها و مصوبه ستاد ملی کرونا می داند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

ارسال نظر