|

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد؛

افزایش روزانه ۵۰ پرواز به پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) در نوروز ۱۴۰۱

افزایش روزانه ۵۰ پرواز به پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) در نوروز ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از افزایش روزانه ۵۰ پرواز به پروازهای ین فرودگاه برای ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

محمدمهدی کربلایی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درباره میزان آمادگی این فرودگاه برای مسافران در ایام نوروز، گفت: تا به حال درخواست ۷۵۰ پرواز فوق‌العاده به ما ارائه شده که برای ۵۲۰ پرواز آن برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

کربلایی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم در مجموع ۷۰۰ پرواز در ایام نوروز انجام شود که با توجه به اینکه پروازهای روزانه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ مورد است، آمار اخیر این به معنی افزایش روزانه ۵۰ پرواز به پروازهای ما در ایام نوروز است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تاکید کرد: به همین منظور و برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران نوروزی، جلسات مختلفی را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، گمرک، بهداشت مرکزی و ایرلاین‌ها برگزار کرده‌ایم که ایستایی‌هایمان را به حداقل برسانیم.

پیشتر هم محمد محمدی‌بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام پیش‌بینی قابل توجه در پروازهای خارجی برای ایام نوروز (علاوه بر پروازهای داخلی)، تعداد مجوزهای پروازهای خارجی را ۹۳۶ مورد عنوان کرده و گفته بود: از این تعداد ۱۲۱ مورد ایرلاین‌های خارجی و ۸۲۵ مورد داخلی هستند.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر