|

فرماندار خبر داد:

پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی رفسنجان در آینده نزدیک

پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی رفسنجان در آینده نزدیک

فرماندار رفسنجان گفت: اطمینان داریم که با ورود شرکت هواپیمایی جدید پروازهای بیشتری از فرودگاه رفسنجان صورت می‌گیرد و بعد از بیماری کرونا پروازهای مشهد، کیش و حتی پروازهای خارجی هم در دستور کار است که انجام شود.

"مجید فصیحی‌هرندی" در جلسه ای در خصوص از سرگیری پروازها از فرودگاه رفسنجان اظهار کرد: در حال حاضر دو پرواز از فرودگاه رفسنجان انجام می‌شود که به لحاظ زمانی منظم نیستند به همین دلیل ممکن است افراد نتوانند روی پروازها حساب باز کنند.

وی افزود: با توجه به زیرساختی که فرودگاه رفسنجان از  لحاظ فنی و خدمات دارد حیف است کارکرد اصلی خود را نداشته باشد که در این زمینه با یک شرکت هواپیمایی مذاکره کردیم و به هم‌اندیشی نسبی رسیدیم که به‌زودی به تصمیم اصلی که راه‌اندازی منظم و قابل اتکای پروازها از فرودگاه رفسنجان است، می‌رسیم.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: نتایج این مذاکرات به‌زودی به اطلاع مردم می‌رسد و در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای مردم داریم، فعلا برای دو پرواز منظم در هفته به‌گونه‌ای که کسانی که کار اداری در تهران دارند صبح بروند و شب برگردند، برنامه‌ریزی شده که پروازها انجام ‌شود.

فصیحی هرندی اضافه کرد: اطمینان داریم که پروازهای بیشتری صورت می‌گیرد که بعد از بیماری کرونا پروازهای مشهد، کیش و حتی پروازهای خارجی هم در دستور کار است که انجام شود، ضمن اینکه قرار است از لحاظ قیمتی قابل رقابت باشد که برای مردم جذابیت داشته باشد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر