|

سوال کن‌نیوز از وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت کاری نابسامان پرسنل شرکت‌های خدمات زمینی

سوال کن‌نیوز از وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت کاری نابسامان پرسنل شرکت‌های خدمات زمینی

دیروز 12 بهمن به مناسبت آغاز دهه فجر مراسمی در فرودگاه مهرآباد برگزار شد، در این مراسم که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد...

دیروز 12 بهمن به مناسبت آغاز دهه فجر مراسمی در فرودگاه مهرآباد برگزار شد، در این مراسم که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد تعدادی از پروژه‌های عمرانی فرودگاه مهرآباد به بهره‌برداری رسید، پس از انجام افتتاحیه و سخنرانی وزیر نوبت به خبرنگاران رسید تا سوالات خود را از وزیر راه بپرسند، امیرحسین موسوی سردبیر کن‌نیوز هم در این مراسم حضور داشت و درباره وضعیت کاری نابسامان پرسنل شرکت‌های خدمات زمینی از وزیر سوالی پرسید که در زیر می‌خوانید.    

کن‌نیوز: بسیاری از پرسنل شرکت‌های فعال در حوزه هوانوردی گلایه‌ها و مشکلاتشون را برای ما ارسال می‌کنند، یکی از بزرگترین گلایه‌هایی که در حال حاضر پرسنل شرکت‌های خدمات زمینی دارند بحث عدم پرداخت به موقع حقوق‌ها، نداشتن بیمه، شیفت‌های بسیار طولانی، عدم رعایت قوانین کار، نداشتن امنیت شغلی و خیلی مسائل دیگر است.

با توجه به این که پرسنل خدمات زمینی یکی از سخت‌ترین کارها را دارند و ایمنی پرواز وابسته به تلاش مستمر این افراد است، چه راهکاری برای بهبود این وضعیت در نظر دارید؟

 محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی: شرکت‌هایی که طرف قرداد با شرکت فرودگاه‌ها یا سایر نهادها هستند مکلفند قوانین کار را رعایت کنند، اگر رعایت نمی‌کنند تخلف است و حتما باید پیگیری شود و با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، پیام‌های ارسالی این افراد را به روابط عمومی ما یا روابط عمومی شرکت فرودگاه یا سازمان هواپیمایی کشوری منعکس کنید ما رسیدگی می‌کنیم و شرکت های متخلف مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

 

با توجه به دستور وزیر مبنی بر انعکاس موارد موجود مشکلات خود را بصورت مستند برای ما ارسال کنید تا به همراه موارد موجود برای وزارتخانه ارسال شود.
راه‌های ارسال پیام
تلگرام و واتس‌آپ 09364444010
دایرکت اینستاگرام 

ارسال نظر