|

دستورالعمل‌های جدید کرونایی برای شروع مجدد سفرهای هوایی

دستورالعمل‌های جدید کرونایی برای شروع مجدد سفرهای هوایی

شورای سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو) شش دستورالعمل جدید کرونایی را برای کمک به راه‌اندازی مجدد سفرهای هوایی در میان بیماری همه‌گیر تصویب کرد.

، شورای «سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی» (ایکائو) شش دستورالعمل جدید کرونایی را برای کمک به راه‌اندازی مجدد سفرهای هوایی در میان بیماری همه‌گیر تصویب کرد.

 

این دستورالعمل‌ها توسط شورای «کارگروه بازاریابی حمل‌ونقل هوایی» (CART) صادر شده است. آنها شامل آزادسازی موقت پروازهای باری، واکسیناسیون اولویت‌دار خدمه هوائی و افزایش همکاری بین دولت‌ها برای اجرای دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های «کارگروه بازاریابی حمل‌ونقل هوایی» است.

 

سالواتوره اسکیاچیتانو رئیس سازمان ایکائو گفت: به دنبال ظهور انواع جدید ویروس، انتشار واکسن و سایر نوآوری‌ها برای نبرد با کرونا، «کارگروه بازاریابی حمل‌ونقل هوایی» نیز موضوعات خاصی را در ارتباط با آزمایش و واکسیناسیون مسافران به‌عنوان بخشی از استراتژی مدیریت ریسک با هدف نهایی بازیابی اعتماد مردم به سفرهای هوایی در پیش گرفته است.

 

پس از کاهش ۷۰ درصدی در ترافیک هوایی، حمل‌ونقل هوایی بین‌المللی هم‌اکنون به لطف این دستورالعمل‌ها و اقدامات جدید می‌تواند امیدوار باشد.

 

همچنین ایکائو از موضع سازمان بهداشت جهانی مبنی بر اینکه اثبات واکسیناسیون کرونا نباید شرط سفرهای بین‌المللی باشد، حمایت می‌کند.

منبع: آنا

ارسال نظر