|

جوابیه قشم ایر

جوابیه قشم ایر

پیرو انتشار پیامی در آن کانال محترم با عنوان "عدم اطلاع رسانی در تعجیل پرواز استانبول " روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی قشم توضیحاتی را به منظور روشن شدن اذهان عمومی به شرح ذیل اعلام می دارد؛

مدیر محترم پایگاه خبری کن نیوز

با سلام،

پس از رجوع مسافر مذکور به ایستگاه قشم ایر در فرودگاه امام توضیحات لازم از طرف رئیس ایستگاه قشم ایر به این مسافر ارائه شده و ایشان متوجه شدند که قصور در عدم اطلاع رسانی متوجه آژانس نامبرده بوده و همچنین طی تماس تلفنی در همان روز، آژانس مذکور، پس از پذیرش اشتباه از مسافر نامبرده عذرخواهی نموده و بلیت جایگزین نیز به تاریخ روز بعد برای این مسافر رزرو نموده است. 

لازم به ذکر است با پیگیری های به عمل آمده از طرف قشم ایر حتی هزینه های ترانسفر این مسافر به فرودگاه امام خمینی (ره) از سوی این آژانس پرداخت گردیده است.

به همین منظور هواپیمایی قشم ضمن تکذیب متن خبر در کانال خبری کن نیوز خاطر نشان می گردد، مسافر نامبرده پس از اینکه متوجه اشتباه خود شده از پرسنل ایستگاه و مجموعه قشم ایر عذرخواهی نموده است.

به همین منظور، هواپیمایی قشم آمادگی کامل دارد، کلیه مدارک و اسناد مربوط به پیگیری های مربوطه در خصوص مسافر مذکور را ارائه نماید.

پی‌نوشت کن‌نیوز: خرسندیم که پیگیری‌های کن‌نیوز باعث رفع مشکل مخاطبان عزیز ما می‌شود.

ارسال نظر