|

نگاهی به جت 20 میلیون پوندی رونالدو

نگاهی به جت 20 میلیون پوندی رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، در طول سال سفرهای زیادی به کشورش پرتغال و سایر مکان‌های تفریحی انجام می‌دهد و به همین دلیل جت 20 میلیون پوندی لوکس او از امکانات زیادی برخوردار است.

با توجه به تعدد سفرهای کریستیانو رونالدو،او در سال 2015 تصمیم گرفت که جت گلف استریم جی 200 با موتور دوقلو را به قیمت 20 میلیون پوند خریداری کند. او و جورجینا رودیگز، نامزدش، برای سفرهای لوکس خود از این جت استفاده می‌کنند.

 

نام این جت در اصل آستارا گلکسی است و می‌تواند تا سرعت 560 مایل بر ساعت حرکت کند. دامنه پرواز آن تا 3910 مایل با چهار مسافر است، بنابراین گزینه مناسبی برای پروازهای سریع از خانه‌اش در انگلیس به مکان‌های تفریحی در سراسر اروپا به حساب می‌آید. اما چینش صندلی‌های این جت می‌تواند جای کافی برای هشت تا 10 مسافر در یک پرواز را تضمین کند.

این جت اولین پروازش را در سال 1997 انجام داد و در سال 1998 از سوی آمریکا مجوز گرفت. با این حال جت کمیابی به حساب می‌آید چرا که تنها 250 عدد از آن ساخته شده و همین باعث می‌شود که خرید رونالدو لوکس‌تر از قبل به حساب بیاید. آخرین مدل این جت در سال 2011 ساخته شد و پس از آن خط تولید جت جی 250 به راه افتاد.

این جت ویژگی‌های بسیاری دارد که آن را به وسیله‌ای خاص و لوکس تبدیل کرده است. رونالدو کمدی پر از لباس‌های طراحی شده توسط طراح لباسش دراین هواپیما دارد. وای فای، تلفن، دستگاه فکس، گاز برقی، مایکروویو، یخچال و سیستم سرگرمی از دیگر ویژگی‌های این جت به حساب می‌آید. شاید کسانی که با رونالدو همراه می‌شوند در طول سفر به تماشای مجموعه گل‌های زده این بازیکن مشغول شوند.

 

منبع: ورزش سه

ارسال نظر