|

راه اندازی کمیته‎ نظارت و رسیدگی به تخلفات و جرائم مربوط به پروازهای اربعین

راه اندازی کمیته‎ نظارت و رسیدگی به تخلفات و جرائم مربوط به پروازهای اربعین

کمیته نظارت و رسیدگی به تخلفات و جرائم مربوط به پروازهای اربعین با حضور معاون سازمان بازرسی کل کشور، مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران، نماینده دادستان و مدیران عامل شرکت های هواپیمایی داخلی به ریاست سیاوش امیرمکری سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در این کمیته مسئولیت نظارت بر پروازهای اربعین براساس قانون برعهده سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفت و مقرر شد سازمان مذبور ضمن رصد مستمر عملکرد آژانس ها و شرکت های هواپیمایی ،در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخوردهای اداری معمول و مراتب به مراجع نظارتی ( تعزیرات حکومتی و بازرسی کل کشور ) اعلام شود.

همچنین شرکت هواپیمایی موظف شدند بر قیمت و عرضه بلیت نظارت داشته باشند .

در این جلسه مقرر شد، پروازهای چارتری در بازه زمانی 28/6/1400 لغایت 10/7/1400 لغو  و هرگونه تخلف از جمله اجبار در فروش، امتناع از فروش وگرانفروشی  مورد پیگیری قضایی قرارخواهد گرفت.

براساس مصوبات جلسه مذکور مقرر شد اطلاع رسانی لازم به مردم از طریق رسانه‎ها صورت پذیرفته و توسط سازمان هواپیمایی کشوری نظارت دقیق و موثری بر سامانه‎های فروش بلیت، اپلیکیشین‎ها و موتورهای جستجو‎گر انجام و مراتب به کمیته گزارش و نهایتا تخلفات مشاهده شده به تعزیرات حکومتی اعلام شود.

 

منبع: سازمان هواپیمایی کشوری

ارسال نظر