|

بتن گیت و وضعیت بد دو فرودگاه در انگلیس

بتن گیت و وضعیت بد دو فرودگاه در انگلیس

مقام‌های دو فرودگاه پرتردد انگلیس تائید کردند، مصالح نامرغوبی که استفاده از آن‌ها در احداث مدارس انگلیس بحران‌ساز و خطر ریزش ساختمان باعث تعطیلی صدها مدرسه و آوارگی ده‌ها هزار دانش‌آموز در این کشور شده است، در بنای این دو فرودگاه که سالانه صدها هزار مسافر جابه‌جا می‌شوند، استفاده شده است.

 

 

در بیانیه‌های جداگانه‌ای که مقام های فرودگاه‌های «هیترو» و «گتویگ» لندن منتشر کرده‌اند اعلام شده که آن‌ها پیش از بالا گرفتن بحران مدارس، از وجود بتن‌های نامرغوب در این ساختمان‌ها آگاه بودند.

 

سخنگوی هیترو گفت که پارسال مشخص شد در پایانه سوم این فرودگاه، که عموما پروازهای آسیایی را میزبانی می‌کند، از مصالح ساختمانی نامرغوب استفاده شده است. وی افزود: ما در حال انجام اقدامات اصلاحی در ساختمان‌هایی هستیم که حاوی این مواد هستند و به پیگیری برنامه‌های خود، برای تحقق راه حل‌های دائمی ادامه می‌دهیم. یک سخنگوی فرودگاه گتویک هم اعلام کرد که موقعیت بتن‌های مشکل‌دار در ساختمان این فرودگاه شناسایی و به‌طور مرتب بازرسی می‌شود.

 

گزارش‌ها حاکیست که ساختمان فرودگاه منچستر نیز در دست بررسی است؛ سخنگوی این فرودگاه ادعا کرد که احتمال استفاده از مصالح نامرغوب در این ساختمان ضعیف است؛ با این حال تحقیقات برای اطمینان از استقامت ساختمان جریان دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر