|

داوران انگلیسی پای درس اساتید خلبان!

داوران انگلیسی پای درس اساتید خلبان!

داوران انگلیسی برای فرار از اشتباهات و افزایش دقت و تمرکزشان به خلبانان پناه برده‌اند! به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات داوران در لیگ برتر انگلیس به بالاترین حد رسیده است. پس از اینکه گل لوئیز دیاز، وینگر کلمبیایی لیورپول مقابل تاتنهام به شکل عجیبی مردود شد، فایل صوتی گفت‌وگوی داوران منتشر شد که نشان می‌داد ناتوانی آن‌ها در برقراری ارتباط و گفتن تصمیم درست، یکی از دلایل این اشتباه بوده است.

استرس و عدم تصمیم‌گیری صحیح در زیر فشار منجربه رخ دادن اشتباهات داوری زیادی در لیگ انگلیس شده است. به دنبال این اتفاقات، تصمیمی اتخاذ شده که داوران برای آموزش به خلبان‌ها مراجعه کنند.

 

خلبان‌های شرکت بریتیش ایرویز به داوران لیگ برتر کمک می‌کنند تا هنر برقراری ارتباط تحت فشار را تقویت کنند. خلبانان به عنوان بخشی از تلاش‌شان، راه‌هایی برای بهبود قدرت زبان، تمرکز در مواقع حساس، پاسخ‌گویی صحیح و استفاده از کلمات درست و راه‌هایی برای تصمیم‌گیری قاطع و صحیح را به داوران لیگ برتر خواهند آموخت.

این مهارت‌ها در زمین و برای گفت‌وگوی داوران با اتاق VAR به آن‌ها کمک می‌کند که تعداد اشتباهات‌شان را کم کنند و تصمیم درستی بگیرند‌

 

p50czqeu

منبع: ورزش سه

ارسال نظر