|

انجام ۱۶۱ پرواز و جابه‌جایی ۲۲۲۹۳ مسافر در فرودگاه مشهد

انجام ۱۶۱ پرواز و جابه‌جایی ۲۲۲۹۳ مسافر در فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از انجام ۱۶۱ پرواز و جابه‌جایی ۲۲۲۹۳ نفر مسافر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد طی روز بیستم بهمن ماه خبر داد.

مدیرکل فرودگاه مشهد اعلام کرد؛ همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با افزایش چشمگیر مسافر به مقصد مشهد مقدس مواجه هستیم که با مساعدت ریاست سازمان هواپیمایی کشوری و افزایش پرواز ها شاهد رضایتمندی مردم عزیز و زائران حریم امام هشتم بودیم.

 

امانی با اشاره به آمار تعداد پرواز و مسافر فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ از تردد مسافرین در فرودگاه مشهد با امنیت و ایمنی کامل خبر داد و به گزارش روز جمعه پرداخت که طبق آن پروازهای ورودی داخلی: ۶۴ پرواز و برآورد مسافر ۸۷۶۸ نفر، پرواز های خروجی داخلی: ۶۴ پرواز و برآورد مسافر ۸۸۳۲ نفر، پرواز های ورودی خارجی: ۱۶ پرواز و ۲۲۶۰ نفر مسافر، پرواز های خروجی خارجی: ۱۷ پرواز و ۲۴۳۳ نفر مسافر و در مجموع ۱۶۱ پرواز و ۲۲۲۹۳ نفر مسافر در این روز جابجا شدند.

 

وی افزود: همچنین نسبت به روز گذشته پروازها ۵ درصد و مسافر نیز ۷ درصد افزایش داشته است که در مقایسه با مدت زمان مشابه در ماه گذشته ۱۶درصد افزایش در پرواز ها و ۱۹ درصد افرایش در مسافر داشته ایم .

 

مدیرکل فرودگاه با اشاره به حضور کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و رئیس کمیته امنیت هوایی کشور در جلسه کمیته امنیت که روز جمعه در مشهد مقدس برگزار شد از تاکید و دستور وی مبنی بر لزوم افزایش و انجام به موقع پرواز ها با بالا بردن ضریب امنیتی و رفاه مسافران خبر داد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر