|

پس از تلاش یک مسافر برای باز کردن درهای اضطراری، مسیر پرواز وست جت تغییر کرد

پس از تلاش یک مسافر برای باز کردن درهای اضطراری، مسیر پرواز وست جت تغییر کرد

مسافر ۱۸ساله‌ درپی تلاش برای باز کردن درهای اضطراری هواپیمای وست جت به مقصد تورنتو، موجب تغییر مسیر این پرواز به وینیپگ شد.

پرواز هواپیمایی وست جت، که روز جمعه از ونکوور عازم تورنتو بود، درپی تلاش یک مسافر برای باز کردن درهای اضطراری، به وینیپگ تغییر مسیر داد.

 

به گزارش رسانه هدهد کانادا به نقل از سی‌تی‌وی نیوز، بنابر اعلام وست جت پرواز شماره ۷۱۰ درپی تلاش یکی از مسافران خود برای باز کردن درهای اضطراری هواپیما در میانه راه به فرودگاه بین‌المللی ریچاردسون وینیپگ تغییر مسیر داد. سخنگوی وست جت نیز با اشاره به دستگیری مسافر خاطی گفت: زمانی که پرواز در فرودگاه وینیپگ فرود آمد این فرد بر اساس مقررات بازداشت شد.

 

این سخنگو خاطرنشان کرد که امکان باز کردن درهای ایمن هواپیما تحت فشار در ارتفاعات بالا وجود ندارد.

 

اداره فرودگاه‌های وینیپگ (WAA) نیز اعلام کرد که این پرواز حدود ساعت ۴ بعدازظهر تغییر مسیر داده است.

 

«میشل روست»، مدیر ارتباطات فرودگاه وینیپگ با بیان اینکه فرودگاه وینیپگ یکی از مراکز فرودگاهی اصلی در آمریکای شمالی است تاکید کرد که این فرودگاه همیشه برای قبول پروازهای منحرف شده آماده است.

 

وی افزود: مانیتوبا در منطقه‌ای واقع شده که در آن تعداد زیادی پرواز بین‌المللی به خارج از کشور از جمله آمریکا، اروپا، آسیا و خاورمیانه انجام می‌شود، بنابراین ما همیشه آماده اتفاقات غیرمنتظره هستیم.

 

تمام مسافران وست جت سالم به مقصد رسیدند

به گفته هواپیمایی وست جت تمام مسافران این پرواز پس از فرود در فرودگاه وینیپگ و تحویل مسافر خاطی به مقامات مسئول، مجدد به مسیرشان ادامه دادند و به سلامت به تورنتو رسیدند.

درپی این حادثه از زمان تلاش مسافر خاطی برای باز کردن درهای اضطراری هواپیما، این مسافر با همکاری مسافران و خدمه پرواز وست جت تحت مراقبت قرار گرفت.

 

این فرد که مردی ۱۸ساله از اهالی ویکتوریا – بریتیش کلمبیا بود، قرار است بر اساس قانون هوانوردی به اتهام به خطر انداختن پرواز یک هواپیما ۲۳ ماه می‌ در دادگاه حاضر شود.

ارسال نظر