|

پرواز هوایی زنجان به کیش برقرار می‌شود

پرواز هوایی زنجان به کیش برقرار می‌شود

محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه پرواز هوایی زنجان به کیش برقرار می‌شود گفت: یکی از درخواست های شهروندان زنجانی برقراری پرواز هوایی زنجان به کیش بود که اقدامات موثری در این زمینه انجام گرفت.

وی اضافه کرد : با توجه به پیشنهادهای ارائه شده به شرکت هواپیمایی ماهان مقرر شد این پروازها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به صورت رفت و برگشت انجام شود که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت.

 

این مسوول ادامه داد: امیدواریم این رخداد مهم تا پاپان سال به سرانجام برسد در غیر این صورت اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

 

مدیر فرودگاه زنجان همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروازهای زنجان به مشهد نیز گفت: در زمان حاضر پروازهای این مسیر با توجه به استقبال شهروندان زنجانی به سه روز در هفته افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه با توجه به اقبال عموم درخواست روزانه پرواز زنجان به مشهد به استانداری اعلام شده است، اظهار داشت: امیدواریم با این درخواست موافقت شود در غیر این صورت تعداد پروازها به چهار روز در هفته خواهد رسید.

 

مدیر فرودگاه زنجان خاطر نشان کرد: در زمان حاضر پروازهای زنجان به نجف و زنجان به استانبول نیز به دلیل وجود متقاضی در حال پیگیری است که در صورت تحقق اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر