|

پروژه نصب سامانه ILS/DME باند ۲۹ راست مهرآباد جلوتر از برنامه است

پروژه نصب سامانه ILS/DME باند ۲۹ راست مهرآباد جلوتر از برنامه است

نصب سامانه ILS/DME باند ۲۹ راست فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با تلاش متخصصان مهندسی الکترونیک ستاد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و فرودگاه مهرآباد جلوتر از برنامه در حال انجام است.

سیامک بهنام، مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن قدردانی از مدیران عالی شرکت فرودگاه ها و فرودگاه بین المللی مهرآباد درباره پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه برای نصب سامانه مذکور، به ارایه گزارشی درباره اقدامات انجام‌شده در خصوص نصب ILS/DME    فرودگاه مهرآباد پرداخت و گفت: در این راستا ترازبندی و نصب ۳۲عدد پدستال برای نصب آنتن‌ها، نصب ۱۶ عدد آنتن برای دستگاه لوکالایزر و همچنین نصب داکت محافظ کابل‌های آنتن و مانیتورها انجام شده است.

وی با بیان اینکه نصب MDU,ACU و کابل‌اندازی بین آنتن‌ها و ADU,MCU  به اتمام رسیده است، افزود:  درصورت انجام ارتینگ و تحویل برق سالم و مطمئن توسط فرودگاه مهرآباد، نصب تجهیزات داخل کانکس و تنظیمات نرم‌افزاری و راه‌اندازی لوکلایزر به‌زودی به اتمام می رسد.

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پیش‌بینی می‌شود تا ۱۰خردادماه نصب فیزیکی تمام  آنتن‌های ILS و تجهیزات به پایان برسد و وارد مرحله نرم‌افزاری و تنظیمات راه‌اندازی بشویم.

به گفته بهنام، سامانه ILSتا پایان خرداد ۱۴۰۰  آماده وارسی پروازی خواهد بود.

 

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر