|

در بازدید شبانه و سرزده رییس سازمان هواپیمایی کشوری و رئیس پلیس فرودگاه های کشور از ایستگاه هواپیمایی آتا در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مطرح گردید؛

آتا با بیشترین ارائه خدمات و جلب رضایت حداکثری زائرین اربعین در صدر شرکت های هواپیمایی

آتا با بیشترین ارائه خدمات و جلب رضایت حداکثری زائرین اربعین در صدر شرکت های هواپیمایی

کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با حضور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بصورت سرزده از ایستگاه هواپیمایی آتا بازدید کرد. 

در این بازدید سردار عقیلی رئیس پلیس فرودگاه های کشور، دکتر مروج مشاور وزیر محترم راه و شهرسازی و مهندس چلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نیز رییس سازمان هواپیمایی کشوری را همراهی می‌کردند‌.

 در ابتدا این بازدید مهندس چلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از خدمات ارزنده هواپیمایی آتا به زائرین در ایام اربعین امسال گفت: 

شرکت هواپیمایی آتا با حداکثر توان از هیچ کوششی برای ارائه خدمات مطلوب به زوار حسینی دریغ نکرده و به جرات می‌توان گفت بیش از ۸۰ درصد بار جابجایی مسافران نجف در ایام اریعین امسال بر دوش این هواپیمایی بوده است. 

چلندری همچنین با اشاره به مساعدت مالک محترم و نظارت مستمر و تعامل سازنده مدیرعامل هواپیمایی آتا با شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت:

جا دارد از مهندس محمدرضا زنوزی مطلق مالک محترم مجموعه و خلبان سهیل قیاسی مدیرعامل هواپیمایی آتا که با نظارت و پیگیری مستمر خود بهترین امکانات و بالاترین ظرفیت ممکن را برای پروازهای اربعین اختصاص دادند تقدیر و قدردانی‌نماییم.

در ادامه این بازدید نیز کاپیتان محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به خدمات ارزنده و عملکرد شایسته هواپیمایی آتا در ایام اربعین افزود: 

خوشبختانه  تلاش کارکنان هواپیمایی آتا و مدیریت راهبردی و مدبرانه مالک و هیئت مدیره این هواپیمایی باعث شد عملکرد درخشان این هواپیمایی در ارائه خدمات به زائرین گرامی بعنوان نقطعه عطفی در تاریخ خدمت صنعت هوانوردی به عاشقان حضرت اباعبدالله ثبت گردد.

شایان ذکر است هواپیمایی آتا در سایه الطاف حضرت حق و همچنین اعتماد مسافران گرامی از ۱۵ الی ۳۰ شهریور ماه با اختصاص بالاترین ظرفیت ممکن و برقراری ۲۷۴ سورتی پرواز شامل ۲۶۰ سورتی برنامه‌ای و ۱۴ سورتی فوق‌العاده و  عرضه بیش از ۴۱ هزار بلیت پروازهای اربعین رکورد دار خدمت به زائرین حسینی گردید.

 

ارسال نظر