|

امکان جالب فرودگاه هلندی برای عبور از گیت‌های بازرسی

امکان جالب فرودگاه هلندی برای عبور از گیت‌های بازرسی

عبور از گیت‌های بازرسی همواره بخش مهمی از فرایند پرواز را به خود اختصاص می‌دهد و بسیاری از مسافران گاهی مجبور می‌شوند زمان زیادی از مراحل پیش از پرواز را در این گیت‌ها سپری کنند.

به گزارش کن نیوز؛ فرودگاه «اسخیپول» در آمستردام هلند امکان جالبی را برای مسافران خود فراهم کرده تا آنها بتوانند زمان عبور از گیت‌های بازرسی پرواز را از پیش تعیین کنند.

مسئولان این فرودگاه از ابتدای ماه مارس در سال جاری میلادی سرویسی را ارائه داده‌اند که به مسافران این امکان را می‌دهد تا انتخاب کنند چه زمانی می خواهند از پست‌های بازرسی امنیتی عبور کنند.

بر اساس این گزارش؛ تا کنون بیش از نیم میلیون نفر از این امکان فرودگاه اسخیپول بهره گرفته‌اند و بر اساس آمارهای تجمیعی، بیشتر مسافران ترجیح داده‌اند ۹۰ دقیقه پیش از پرواز در محل گیت‌های بازرسی حضور پیدا کنند.

IMG_20230822_114910_442

گفتنی است؛ این سرویس در مراحل آزمایشی فقط برای مسافرانی که در منطقه شینگن سفر می کردند در دسترس بود، اما از ماه جولای، این خدمات به مسافران خارج از منطقه نیز تعمیم داده شد. بررسی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان این فرودگاه هلندی نشان می‌دهد که این ابتکار باعث بهبود جریان مسافرگیری پیش از پرواز، و کاهش ازدحام در ایست‌های بازرسی امنیتی شده است.

 

ارسال نظر