|

نارضایتی نایب رئیس مجلس از پیشرفت طرح بهسازی فرودگاه کرمانشاه

نارضایتی نایب رئیس مجلس از پیشرفت طرح بهسازی فرودگاه کرمانشاه

طرح بهسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه که از فروردین امسال آغاز شده به کندی پیش رفته و مورد انتقاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس شورای در بازدیدی از این پروژه پیشرفت آن را مورد بررسی قرار دارد و در نهایت پیشرفت آن را رضایت‌بخش ندانست.

 

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: قبل از انتخابات ریاست جمهوری در دولت قبل 80 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شد اما استاندار وقت طی نامه‌ای تقاضا داشتند که اجرای این پروژه به بعد موکول شود و ما بعدها که متوجه این موضوع شدیم دلخور شدیم. اکنون اعتبار این پروژه 460 میلیارد تومان است که از محل سفر ریاست جمهوری به استان و شرکت فرودگاه‌های کشور تأمین شده است.

 

در همین رابطه مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه نیز در این باره اظهار داشت: باند قدیم که حدود 50 سال قدمت داشته تحویل پیمانکار شده و پیمانکار لایه آسفالت را تا 1000 متر انجام داده و با توجه به اینکه سه لایه آسفالت دیگر نیاز است این به طور قطع به فصل گرما نیاز دارد. 

 

وی افزود: این پروژه اکنون 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، حدود 20 روزی است که بعد از انجام عملیات زیرسازی کار آسفالت آن در حال انجام است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر