|

کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه ارتباطی با پروژه بهسازی باند ندارد

کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه ارتباطی با پروژه بهسازی باند ندارد

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت: با توجه به عملیاتی شدن باند احتیاطی(باند جدید) فرودگاه کرمانشاه از بهمن ماه سال گذشته، کاهش پروازها تا رده بدنه متوسط ارتباطی به بهسازی باند اصلی ندارد.

مجتبی بیاتی اظهار کرد: تعداد پروازها به عدد ۱۵ در هفته کاهش یافته و باتوجه به تقاضای بالای مردم، درحال حاضر با چالش کمبود پرواز مواجه هستیم.

وی از افزایش پروازها در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پروازها هستیم و اعلام می‌‌کنیم که قابلیت برقراری ۵۰ پرواز بدنه متوسط در روز را داریم.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت: تنها محدودیت پروازی فرودگاه کرمانشاه، مربوط به پروازهای شبانه و پروازهای پهن پیکر است، در غیر این صورت مشکلی بابت برقراری پروازها از جانب فرودگاه وجود ندارد.

بیاتی درخصوص آخرین وضعیت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، گفت: پروژه از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم تا آغاز بارش‌های زمستانی، آسفالت لایه اول سطوح پروازی انجام و آسفالت لایه دوم و سوم در سال آینده انجام شود.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی سطوح پروازی در تابستان سال آینده به بهره‌‌برداری می‌رسد، گفت: این عملیات با حمایت همه جانبه شرکت فرودگاه‌ها و مدیران استانی با سرعت مطلوبی درحال انجام است.

 

ارسال نظر