|

افزایش تعاملات شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواشناسی کشور

افزایش تعاملات شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواشناسی کشور

در نشستی با حضور معاونان شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواشناسی کشور، بر افزایش تعاملات و تفاهمات این دو دستگاه وزارت راه‌وشهرسازی تاکید شد.

جلسه افزایش تعامل فی‌مابین شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواشناسی کشور، با حضور محمد الهی‌نیا معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و فرح محمدی معاون فنی سازمان هواشناسی کشور برگزار و نحوه تبادل کدها و اطلاعات هواشناسی در فرودگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

احمد نیکنام مدیرکل کنترل ترافیک هوایی و کمال‌الدین غضنفری مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی به همراه متخصصان این حوزه‌ها، از حاضران در این جلسه بودند که ملاحظات فنی عملیاتی در خصوص اطلاعات هواشناسی را به بحث گذاشتند.

در این نشست موضوعاتی چون کد SPECI، نحوه نگهداری و کالیبراسیون تجهیزات هواشناسی مستقر در فرودگاه‌ها و نیز اولویت‌بندی مجهز کردن فرودگاه‌ها به تجهیزات هواشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ مقرر شد نمایندگان شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواشناسی کشور در قالب یک کارگروه، موضوعات مطرح شده را به‌صورت فنی مورد ارزیابی قرار داده و نتیجه حاصل را در جلسه آتی که ماه آینده برگزار می‌شود، ارائه دهند.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر