|

مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد

مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج در پی افزایش پروازهای این فرودگاه
مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، علی محسنیان، مدیر فرودگاه یاسوج گفت: وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر خود به کهگیلویه و بویر احمد که فروردین امسال انجام شد، در نشست شورای مدیریت بحران استان اعلام کرد که با جدیت، افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، علی محسنیان، مدیر فرودگاه یاسوج گفت: وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر خود به کهگیلویه و بویر احمد که فروردین امسال انجام شد، در نشست شورای مدیریت بحران استان اعلام کرد که با جدیت، افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج پیگیری می‌شود.

وی افزود: با تاکید وزیر راه و شهرسازی پیگیری و رایزنی ها برای افزایش پروازهای فرودگاه شدت گرفت و اکنون شرکت های هواپیمایی ماهان و قشم ایر در حال بررسی برقراری پروازهای جدید در مسیر تهران- یاسوج- تهران هستند که البته با توجه به کاهش محسوس مسافران هوایی در ماه رمضان، برنامه های پروازی جدید از اواخر خرداد اعلام می شوند.

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: اولویت ما برای افزایش پروازها مسیر تهران- یاسوج- تهران است و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم پرواز یاسوج- مشهد را نیز دایر کنیم.

وی افزود: اکنون از فرودگاه یاسوج چهار پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به طور هفتگی در روزهای دوشنبه و جمعه انجام می شود.

 

منبع: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر