|

پیشرفت 50 درصدی ساخت ترمینال بین‎المللی

بازدید امیرمکری از پروژه‎های فرودگاه شیراز

بازدید امیرمکری از پروژه‎های فرودگاه شیراز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سفر به استان فارس از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه شیراز بازدید کرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در این بازدید که امروز، 17 تیر، با همراهی مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی و احمد ایزدبین، سرپرست حوزه مدیرعامل انجام شد، از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت ترمینال بین‎المللی فرودگاه شیراز قرار گرفت.
 وی در این بازدید با رضا بدیعی فرد، مدیرکل فرودگاههای فارس و همچنین  پیمانکار پروژه ساخت این ترمینال در مورد مسائل و روند کار به گفتگو پرداخت و در زمینه تسهیل در اجرای کار و اتمام هرچه سریعتر پروژه توصیه‎های لازم را ارائه داد.
امیرمکری همچنین از روند فاز دوم بهسازی ترمینال قدیم خارجی فرودگاه شامل سنگ کف، اجرای سقف و اصلاح سیستم سرمایش و گرمایش و روشنایی سالن گذرنامه و گمرک بازدید کرد. 
گفتنی است، ساخت ترمینال بین‎المللی فرودگاه شیراز با زیربنای 23 هزار متر مربعی و در سه طبقه به پیشرفت 50 درصدی رسیده و محوطه‎سازی آن در حال انجام است همچنین فاز دوم طرح بهسازی ترمینال قدیم خارجی فرودگاه شیراز از ابتدای سال جاری آغاز شده و حدود یک و نیم ماه دیگر به پایان می‎رسد.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور

ارسال نظر