|

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد

خریداری از محصولات دانش‌بنیان شرط توفیق شرکت‌ها در رفع نیازمندیهای کشور

خریداری از محصولات دانش‌بنیان شرط توفیق شرکت‌ها در رفع نیازمندیهای کشور

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی برگ برنده برگزاری موفق رویدادهای فناورانه را حضور هماهنگ‌کننده میان شرکت‌های دانش‌بنیان و مشتریان دانست و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان مشروط بر آنکه محصولات آن‌ها خریداری شود، قادر به رفع نیازمندی‌های کشور هستند.

دکتر علی وحدت امروز در رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به جزئیات برگزاری این رویداد، خاطرنشان کرد: در این برنامه مسؤولین ۱۶ فرودگاه کشور حضور دارند و این در حالی است که همواره وجود یک هماهنگ کننده، برگ برنده ما برای برگزاری موفق این رویدادها خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور نهادهای هماهنگ کننده موجب خواهد شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان با دستگاه‌ها و مشتریان متصل شوند و از این رو دو روز برگزاری این رویداد، دو روز طلایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است تا بتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به توانمندی‌های فنی شرکت‌های دانش‌بنیان یادآور شد:‌ از نظر فنی و دانشی شرکت‌های دانش‌بنیان قادر به رفع نیازمندی‌های کشور هستند، مشروط بر آنکه از محصولات دانش‌بنیان این شرکت‌ها خریداری شود و بازار مناسب برای این شرکت‌ها ایجاد شود.

وحدت خطاب به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: از شرکت‌ها درخواست می‌شود تا از فرصت‌های ایجاد شده در رویدادهای فناورانه این صندوق بهره لازم را ببرند چرا که این صندوق با تسهیلاتی مانند لیزینگ ۹ درصد ۳۶ ماهه زمینه تجاری‌سازی محصولات آن‌ها را فراهم خواهد کرد.

وی حمایت از شرکت‌ها برای اخذ ضمانت‌نامه‌ها را از دیگر اقدامات این صندوق نام برد و گفت: حمایت از اخذ استانداردها در شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله اقدامات این صندوق به شمار می‌رود و در صورتی که استانداردی در لیست این صندوق قرار نداشته باشد، شرکت‌ها می‌توانند عناوین این استانداردها را به ما اعلام کنند تا در لیست قرار گیرند.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور

ارسال نظر