|

با هم کورونا را شکست می‌دهیم

بررسی نقش صنعت هوانوردی در خط مقدم جنگ با کرونا

بررسی نقش صنعت هوانوردی در خط مقدم جنگ با کرونا

روزهای انتهایی اسفند ماه هر ساله لبریز از شور و نشاط و آمادگی برای سال جدید بود اما امسال اوضاع با سال‌های گذشته فرق دارد.

این روزها وضعیت جهان با هر زمان دیگری تفاوت دارد و درگیر شرایطی بحرانی شده است که برخی آن را با شرایط جنگی مقایسه می‌کنند، در این بین خیلی‌ها در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار گرفته‌اند.

اصلی‌ترین کسانی که در این جبهه در حال مبارزه هستند پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها هستند که همچون یک سرباز جان بر کف در حال جنگ با این ویروس هستند و تمام مردم ایران با تمام عشق خود آن‌ها را در این راه سخت حمایت می‌کنند.

افراد دیگری هم در این راه بسیار سخت و جان‌کاه فعالیت می‌کنند که شاید مثل کادر درمانی شایسته تقدیر هستند اما تلاش بسیار آن‌ها تا کنون به چشم نیامده است.

یکی از این گروه‌ها مردان و زنانی هستند که با تلاش خود پروازها را دایر نگه داشته‌اند و اجازه نداده‌اند که صنعت مهم و حساس هوانوردی در ایران به خواب برود، مردان و زنان غیوری که با عشق به کار خود از زمین خوردن این صنعت هوانوردی ایران جلوگیری کرده‌اند.

این متن پیشکشی است خدمت تمام کسانی که به نوعی با زحمات خود در هرچه بهتر انجام شدن پروازها در ایران دلاور و پر غرور ما تلاش می‌کنند، از خلبانان و کادر پرواز گرفته تا مهندسان تعمیر ونگهداری تا نیروهای خدماتی که زحمت ضدعفونی هواپیماها و فرودگاه‌ها را کشیده و کسانی که در فرودگاه‌ها عملیات هندلینگ پروازها را انجام می‌هند همه و همه در خط مقدم مبارزه هستند.

کسانی که با نهایت عشق و علاقه خود به وطن تلاش می‌کنند اما همواره با بی مهری‌هایی رو به رو بوده‌اند، از اینکه در باور عموم باعث ورود کرونا به ایران هستند ناراحت و دلخورند اما باعث این نشده که از تلاش خود دست بردارند.

قدردان تمام تلاش و زحمات شما هستیم و امیدورایم که در این روزهای سخت ناامید نشده و مستحکم و استوار تلاش کنید تا صنعت هوانوردی ایران برقرار بماند؛ این نکته را بدانید که در جشن پیروزی بر کرونا همه ما برنده خواهیم بود.

ارسال نظر