|

رییس مرکز صادرات روسیه در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) :

تلاش دو سویه به منظور تسهیل شریک یابی تجاری

تلاش دو سویه به منظور تسهیل شریک یابی تجاری

رییس مرکز صادرات روسیه در راستای توسعه همکاری‌های اقتصادی منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و کشور روسیه، از این منطقه بازدید و طی این بازدید، بر اهمیت تشکیل دفاتر همکاری شریک یابی تجاری تاکید کرد.

 پاول بوخانوف، در پی بازدید از امکانات و زیرساختهای این منطقه به گفتگو با مدیران منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پرداخت.

گسترش هر چه بیشتر همکاریهای تجاری و اقتصادی میان منطقه آزاد شهر فرودگاهی و بازرگانان روس مهم‌ترین رویکرد این گفت و گو بود.

رییس مرکز صادرات روسیه با تاکید بر اینکه این مرکز با در اختیار داشتن مجموعه ای از شرکتهای گمرکی، اعتباری و ... ظرفیت‌های مناسب همکاری دوجانبه را دارد اعلام کرد: روابط موثر با حوزه های معتبر بانکی و بیمه ای و همچنین وجود تشکیلات گسترده در سراسر کشور روسیه و سایر کشورهای خارجی( کشورهای CIS ، چین، ویتنام، هند و ...) به تعامل و همکاری تجاری دو کشور کمک قابل توجهی خواهد نمود.

وی همچنین افزود: توانمندی های این مرکز بر اساس ساختار ١٠٠ درصد دولتی است. از همین رو می‌تواند از ظرفیتهای اقتصادی منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با هدف ایجاد ارتباط تجاری و بازرگانی و تسهیل مراودات تجار ایرانی و روس در دو کشور، به شکلی فزاینده بهره بگیریم.

ارسال نظر