|

ابراهیم مرادی، مدیرکل و راهبر فرودگاه:

راه اندازی سامانه جامع اطلاع رسانی در فرودگاه مهرآباد

راه اندازی سامانه جامع اطلاع رسانی در فرودگاه مهرآباد

برای تسریع و تسهیل در اطلاع‌رسانی از وضعیت پروازهای فرودگاه مهرآباد در سراسر کشور سامانه جامع مرکز اطلاع‌رسانی این فرودگاه راه اندازی شد.

ابراهیم مرادی، مدیرکل و راهبر فرودگاه با اعلام این خبر عنوان کرد:  این سامانه برای اولین بار در فرودگاه های کشور و پس از 19 سال پاسخگویی مرکز تلفن فرودگاه مهرآباد راه اندازی شده که به صورت مکانیزه پاسخگوی همه مراجعان تلفنی در سراسر کشور است.

مرادی افزود: تاکنون ارتباط اهالی شهرستان‌ها با سامانه 199 مهرآباد فراهم نبود و ناچار بودند با شماره‌های 021444665519 و 24 تماس بگیرند که اکنون با راه اندازی این سامانه مسافران در سراسر ایران از طریق تماس با شماره 02161021 می توانند از وضعیت پروازها مطلع شوند.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را اطلاع رسانی بهتر به مخاطبان و مسافران، چابک سازی نیروهای انسانی، اصلاح فرایندهای موازی در اطلاع رسانی و مکانیزه کردن پاسخگویی عنوان کرد و گفت: امیدواریم این سامانه در آستانه سال جدید به ارتقای خدمات اطلاع رسانی به مسافران کمک کند.

مرادی افزود: از این پس مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد  می توانند از سراسر کشور با شماره گیری 021-61021 علاوه بر کسب اطلاعات فرودگاهی اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد را نیز دریافت کنند. تاکنون 62 خط پاسخگوی مراجعان تلفنی بود که اکنون به 92 خط افزایش یافته است.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر