|

بهترین شرکت‌های هواپیمایی جهان کدام‌ا‌ند؟

بهترین شرکت‌های هواپیمایی جهان کدام‌ا‌ند؟

بین شرکت‌های هواپیمایی شاخص جهان همواره رقابتی برای بهترین بودن وجود دارد، رقابتی که صد البته روی انتخاب مسافران تاثیر مستقیمی دارد، در خصوص انتخاب بهترین شرکت‌های هواپیمایی هرساله رده بندی‌های مختلفی منتشر می‌شود.

اینطور می‌توان ادعا کرد که هر سایت و سازمان مرتبط با مسافری برای خود ترتیب خاصی را ارائه می‌دهد؛ البته که باید بپذیریم که با توجه به وضعیت خدمات ارائه شده در یک پرواز دور از انتظار نیست که بخش مختلف قابلیت مقایسه مجزا داشته باشد.

برخی از لیست‌ها صرفا بخش خاصی از خدمات ارائه شده را در بر می‌گیرند برای مثال بهترین کترینگ، بهترین کابین، بهترین سرگرمی داخل پرواز، بهترین فرست کلاس و ... اما برخی دیگر کلی هستند.

لیست‌هایی که پس از انتشار تیتر اخبار هوانوردی روز و گاها هفته می‌شوند را سازمان‌های مرتبط با سفرهای هوایی ارائه می‌کنند که یا بر اساس نظرسنجی از مسافران کثیرالسفر ارائه می‌شود یا بر اساس نظر کارشناسان آن سازمان تهیه می‌گردد.

امروزه معتبرترین لیست بهترین شرکت‌های هواپیمایی را شرکت اسکای ترکس که کار آن رتبه‌بندی و بررسی خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های هواپیمایی است منتشر می‌شود، بر اساس لیست اسکای ترکس بهترین شرکت‌های هواپیمایی جهان عبارتند از:

 

5. کانتاس

شرکت هواپیمایی حامل پرچم استرالیا در رتبه پنجم بهترین ایرلاین‌های جهان از نظر اسکای ترکس قرار گرفته است، این شرکت به ایمنی بالا شهرت دارد که با برنامه جدید جامع خود که بر مشتری مداری، مهندسی و تعمیرات و عملیات قابل اطمینان‌تر تمرکز دارد قرار است از شهرت خود محافظت کند.

 

4. ANA

بزرگترین شرکت هواپیمایی ژاپن که در سال 1952 فقط با دو فروند هلیکوپتر کار خود را آغاز کرد با داشتن 82 مسیر بین‌المللی و 118 مسیر داخلی در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

 

3. امارات 

با داشتن ناوگانی بیش از 260 فروند هواپیما با میانگین سن 5 سال هواپیمایی امارات یکی از شرکت‌هایی است که مردم را بسیار به هم نزدیک کرده است، این شرکت هواپیمایی که با طراحی کابین منحصر به فرد خود خصوصا در بخش فرست کلاس اگر چه انتخاب اول بسیاری از مسافران هوایی است اما در رتبه سوم لیست اسکای ترکس قرار گرفته است.

 

2. سنگاپور 

شرکت هواپیمایی حامل پرچم سنگاپور که در یکی از زیباترین فرودگاه‌های جهان؛ فرودگاه بین المللی چانگی مرکزیت دارد دومین ایرلاین برتر جهان از نگاه اسکاری ترکس است، شرکتی که با ناوگانی مشتمل بر 180 فروند هواپیما 110 مقصد را تحت پوشش شبکه پروازی خود دارد.

 

1. قطر

قطر ایرویز قطعا یکی از شناخته شده‌ ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان است، شرکتی که با داشتن 200 فروند هواپیما با میانگین سن 5 سال و همچنین پرواز به 150 مقصد مختلف در جهان کمک زیادی به نزدیکی افراد به یکدیگر می‌کند.

این شرکت هواپیمایی از مدرن‌ترین تجهیزات سیستم سرگرمی پرواز استفاده می‌کند که افزایش بسیاری بر راحتی مسافران خصوصا در پروازهای طولانی دارد.

 

ارسال نظر