|

نیروی هوایی ارتش، فرودگاه کنارک را بازسازی می‌کند

نیروی هوایی ارتش، فرودگاه کنارک را بازسازی می‌کند

توافق همکاری بین نیروی هوایی ارتش و منطقه آزاد چابهار برای راه‌اندازی و بازسازی فرودگاه بین‌المللی کنارک در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش منعقد شد

توافق همکاری بین نیروی هوایی ارتش و منطقه آزاد چابهار برای راه‌اندازی و بازسازی فرودگاه بین‌المللی کنارک با حضور امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار موسوی معاون عملیات ارتش و حمیرا ریگی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش منعقد شد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی در این دیدار گفت: نیروی هوایی ارتش در خصوص بازسازی و راه‌اندازی فرودگاه بین‌المللی چابهار، تمام اقدامات و کمک‌های لازم را با استفاده از ظرفیت پایگاه هوایی چابهار در اختیار مسئولان این شهر قرار می‌دهد.


مدیرعامل منطقه آزاد چابهار نیز در  این دیدار گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر رونق بخشیدن به مناطق آزاد از جمله منطقه آزاد چابهار، در نظر داریم فرودگاه بین‌المللی این شهر را برای رونق هرچه بیشتر آن راه‌اندازی کنیم.


وی افزود: از آنجایی که نیروی هوایی ارتش پایگاهی با ظرفیت‌ بالا و فرودگاه خوبی در چابهار دارد، قصد داریم با کمک این نیروی خدوم فرودگاه بین‌المللی چابهار را بازسازی و راه‌اندازی کنیم.


در این دیدار امیر سرتیپ دوم خلبان کرمی فرمانده پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر