|

اطلاعیه هواپیمایی آتا در خصوص تاخیر طولانی پرواز نجف به تهران

اطلاعیه هواپیمایی آتا در خصوص تاخیر طولانی پرواز نجف به تهران

هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از زائرین و مسافران محترم، در خصوص پرواز شماره ۶۶۴۴ نجف به مشهد به استحضار می‌رساند:

هواپیمای در نظر گرفته شده برای پرواز  فوق، در فرودگاه نجف دچار نقص فنی شد. هواپیمایی آتا تمامی تلاش خود برای جلوگیری از لغو این پرواز را به کار بسته و علی رغم سختی های موجود در خروج قطعه از کشور، برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای تامین قطعه مورد نیاز و ارسال آن به کشور عراق و فرودگاه نجف را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

ضمنا جهت تکریم مسافران محترم، اقدام لازم جهت اسکان ایشان در هتل نزدیک فرودگاه نجف فراهم شده است.

پس از دریافت قطعه و آماده سازی هواپیما برای پرواز و بازگشت مسافران به فرودگاه، تعدادی از مسافران از مفقود شدن بار خود خبر دادند. و با توجه به قوانین کشور عراق، خلبان تا یافتن بار مفقود شده مسافران اجازه پرواز را دریافت نکرده است.

در نهایت پس از یافتن بار مسافران و اخذ مجورهای لازم، هواپیما ساعت ۴:۲۵ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه ۱۳ دی ماه  از نجف به مقصد مشهد پرواز می‌کند.

به تبع این تاخیر پروازهای دیگر این هواپیما در مسیرهای" مشهد_ نجف" و "نجف_ فرودگاه امام(ره)" نیز با تاخیر طولانی انجام شد که ضمن عذرخواهی از کلیه مسافران این پروازها، خاطر نشان می‌سازد بر اساس مسئولیت قانونی و همچنین منشور حقوق مسافران که همواره سرلوحه این شرکت بوده نسبت به پذیرایی و اسکان مسافران محترم در هتل، اقدامات لازم انجام شده است.

هواپیمایی آتا از مسافران محترم بابت صبر و شکیبایی ایشان تشکر و قدردانی می‌‌نماید.‌

 

ارسال نظر