|

جوابیه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به نماینده مجلس:

دلسوز اموال بیت‌المال یا دلواپس جیب دوستان ناکام

دلسوز اموال بیت‌المال یا دلواپس جیب دوستان ناکام

چندی است که آقای پژمان‌فر گویی بر سبیل عادت هر هفته مطالبی غیر واقع را درباره نحوه واگذاری ایران ایرتور منتشر می‌نماید. از ابتدای امر، شرکت ایران ایرتور از ایشان دعوت نمودند که بجای جنجال‌های مطبوعاتی و وارد نمودن اتهامات واهی، مدارک و مستندات خود را در اختیار مراجع قانونی قرار دهند. گرچه درخواست ایران ایرتور بارها و بارها انجام گرفت ولی موثر واقع نشد. تا اینکه دیروز....

 آقای پژمان‌فر متن نامه خطاب به ریاست محترم قوه قضاییه را مجددا بصورت هم‌زمان در رسانه‌ها منتشر کردند. اینکه چرا آقای پژمان‌فر شکوایه‌های خود را سریعا و حتی قبل از رویت ریاست محترم قوه قضاییه رسانه‌ای می‌نمایند، حتما دلایلی دارد، یا ایشان به دستگاه قضا و مراجع قانونی اعتماد کافی ندارد یا اساسا هدفی غیر از دلسوزی برای بیت‌المال را دنبال می‌کند.

اینک ایران ایرتور با انتشار نامه‌ای که آقای پژمان‌فر در سال 1394 و پس از واگذاری قانونی ایران ایرتور، به وزیر محترم وقت اقتصاد و دارایی نوشته‌اند، افکار عمومی را به قضاوت می‌طلبد که آیا ایشان نگران عدم واگذاری ایران ایرتور به شرکت تکا (شرکت مستقر در مشهد) بوده و یا نگران تضییع اموال بیت‌المال؟ لازم بذکر است که شرکت مورد نظر آقای پژمان‌فر با اینکه طبق اذعان ایشان در این نامه واقف به شروط به‌مراتب سهل‌تر مزایده چهارم بوده‌اند، لکن به‌امید پایین آمدن قیمت در مزایده پنجم شرکت نکرده و منتظر مزایده ششم بوده‌اند. از این‌رو استدعای ایشان از وزیر وقت، لغو یک مزایده قانونی و انتقال آن به شرکت تکا بوده است. که به‌قول معروف "تو خودت حدیث مفصل بخوان از این مجمل"

 

photo_2019-08-25_15-47-22photo_2019-08-25_15-47-28

منبع: روابط عمومی ایران ایر تور

ارسال نظر