|

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس اقدام آخوندی در مبارزه با فساد را بحق دانسته و در کنار اوست

مجلس اقدام آخوندی در مبارزه با فساد را بحق دانسته و در کنار اوست

مبارزه با فساد هزینه دارد اما نباید فقط یک نفر هزینه ده. فساد پایه‌های کل نظام را تهدید می کند. تاکید بر برخورد جدی با فاسدان و جاعلان و حامیان آنها

نماینده مردم خوزستان با اشاره به این نکته که مبارزه با فساد هزینه دارد و هزینه‌‌ آنرا باید کل مجموعه بدهد نه یک نفر گفت: اقدام آخوندی در مبارزه با فساد باعث مباهات و افتخار کل نظام و دستگاه‌های اجرایی است و اینکه او فریادرس افرادی است که مورد زور و ظلم قرار گرفته‌اند ارزشمند است.

سید راضی نوری نماینده مردم خوزستان در حوزه انتخابیه شوش و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در ابتدا ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات ضدفساد وزارت راه و شهرسازی و در رأس آن عباس آخوندی، اظهار داشت: مساله فساد به خصوص فساد اداری که منجر به رانت‌خواری شده و در سیستم اداری به وجود می‌آید، پدیده‌ای است که متاسفانه توسط افراد خاصی صورت می گیرد و از نظر اجتماع و مردم به عنوان یک پدیده ناخواسته می‌تواند نظام را تهدید و پایه‌های آن را سست کند.

وی ادامه داد: به همین خاطر به هر شکلی باید با این پدیده مبارزه و آن را از بین برد. از این دست مسائل میتوان به فساد در نظام مهندسی و جعل مدارک تحصیلی اشاره کرد. این موضوع و اتفاق از نظر یک جامعه سالم و اسلامی مردود است و به هر نحو باید با آن مبارزه جدی کرد. در این بین اقدام یک وزیر همچون آقای دکتر آخوندی که در راس یک مجموعه با این پدیده مبارزه می‌کند باعث مباهات و افتخار برای نظام و دستگاه‌های اجرایی است و اینکه می‌تواند فریادرس کسانی باشد که مورد زور و ظلم قرار گرفته‌اند اقدام شان مهم و ارزشمند است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افراد و رسانه هایی که در حوزه مبارزه با فساد مقاومت و این اقدام را تخریب می کنند گفت: وقتی یک اعتماد از دست رفته و کمرنگ شده را دوباره بازسازی می‌کنیم موجبات پررنگ شدن آن را در جامعه فراهم می‌کنیم. با نهادینه شدن آن مردم متوجه می‌شوند که تبعیض و فساد در هر جایی مثل دولت و در هر دوره‌ای طبق تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب جایگاهی نخواهد داشت. به همین خاطر این دست اقدامات از جمله کاری که آقای آخوندی انجام دادند گام مثبتی در این زمینه می‌تواند باشد.

وی با اشاره به برخی مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌ها در این مسیر با تاکید بر اینکه همیشه هر کار مفیدی در تضاد و تقابل با منافع یکسری از افراد و رسانه ها خواهد بود، گفت: در هر اقدام ضد فساد و مفیدی که نفع آن به کل جامعه می رسد شاهد مقاومت برخی هستیم چون اینگونه اقدامات  با منافع آنها همراستا نیست و همیشه شاهد مخالفت‌هایی هستیم. بدون شک برای راضی نگه داشتن همه افراد نمی توان از یک کار بزرگ و اساسی دست کشید بلکه باید مقابل مخالفان مبارزه با فساد ایستاد و هرکس که در راس مسیر مبارزه با فساد قرار دارد، حمایت کنیم.

سیدراضی نوری ادامه داد: خرد جمعی مجلس اقدامات آقای آخوندی را تایید می کند. قطعا در هر شکل و لباسی و در هر مقامی اگر واقعا کار برخلاف منویات رهبری و خواسته‌های نظام اسلامی است باید با آن به شدت برخورد کرد. هر کار بزرگ و مبارزه‌ای هزینه دارد اما این هزینه‌‌ها را باید یک مجموعه بدهد. به عنوان مثال اگر این مجموعه دولت است نباید دراین مسیر و زیر بار فشارها یک نفر آسیب ببیند. در این مسیر، مجلس اقدام آقای آخوندی را در مسیر مبارزه با فساد حق می‌داند و با تمام وجود کنار ایشان و تمام کسانی است که در این راه حرکت می‌کنند.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر