|

بارش شدید باران در امارات باعث اختلال در پروازهای فرودگاه دبی شد

بارش شدید باران در امارات باعث اختلال در پروازهای فرودگاه دبی شد

بارش شدید باران در روز شنبه باعث اختلال گسترده در پروازهای فرودگاه بین المللی دوبی شد. طبق گفته یک مقام رسمی فرودگاه دبی، تعدادی از پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه های نزدیک تغییر مسیر داده شدند.

سخنگوی فرودگاه دبی اعلام کرد: "شرایط نامساعد جوی از صبح روز شنبه باعث تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیت های عادی فرودگاه بین المللی دبی شده است. در نتیجه، ۱۳ پرواز ورودی به فرودگاه های نزدیک تغییر مسیر داده شدند."

این مقام فرودگاهی همچنین افزود: "ما به طور فعالانه با شرکای خدمات رسانی و خطوط هوایی همکاری می کنیم تا از هرگونه ناراحتی برای مسافران ارزشمند خود بکاهیم."

شرکت هواپیمایی فلای دبی نیز اعلام کرد: "شرایط نامساعد جوی در دبی امروز صبح منجر به لغو و تأخیر برخی از پروازهای ما شده است. همچنین تعدادی از پروازهای ورودی نیز تغییر مسیر داده اند. ما همچنان در حال بررسی وضعیت آب و هوا در دبی هستیم. ایمنی مسافران و کارکنان ما اولویت اصلی ما است و ما تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن اختلال در برنامه سفر مسافران انجام می دهیم و با تمامی طرفین در فرودگاه هماهنگ هستیم. از هرگونه ناراحتی که شرایط بد آب و هوا برای مسافران ما ایجاد کرده است، عذرخواهی می کنیم."

 

منبع: خلیج تایمز

تهیه و ترجمه: فائزه امین پویا

 

ارسال نظر